Om folk vill se BDSM, analsex eller bögsex, vem är du att säga att det är fel och onormalt?
Det har jag inte sagt men du vill uppenbarligen inte förstå så vi lämnar det där.
Du verkar tro att alla porrstjärnor är dittvingade och att de alla är offer. Det finns säkert sådana också men knappast producerat av de stora bolagen. Jag skulle gissa att porrbranchen är väldigt noggrant kontrollerad.
Noggrant kontrollerad, hur menar du då? Att de precis som på stora vanliga företag har utvecklingsmöten där de lägger upp en plan på hur Sasha ska få in 3 dolmar i krysset tills nästa möte?
Måste ha varit kommunismen som gjorde alla öststatstjejer så kåta, när "murarna föll" drog de till väst direkt för att göra p-rullar, det roligaste jobbet i världen...
"Nästan alla"? Hur mycket porr konsumerar du om man får fråga? Tillräckligt mycket för att kunna göra en sån svepande generalisering?
Kan inte ge någon exakt siffra men lite porr blir det varje vecka, det är "nackdelen" med Canal Digital
Ett annat (ej porrelaterat) exempel på detta är reklamaffischer med snygga kvinnor. Då och då uppstår diskussioner i media om att "så ser inte kvinnor ut!". Vad då "så ser inte kvinnor ut"? Mycket handlar om hur man tar hand om sin kropp. Jag har sett kvinnor i verkligheten som har lika fin kropp som kvinnorna på affischerna. Det är bara att gå ut på stan en fin sommarkväll.
Men jisses, tror du fullt allvar att de flesta bilder i annonserna är oretuscherade?
Finns hur mycket som helst på nätet som visar hur originalbilden såg ut och hur den blev efter en liten stund i Photoshop. Det går så snabbt och är så enkelt att det används av alla när en kropp ska sälja något, en produkt, en tidning, en film etc.
Svenska tjejer är fina men ställ dem i en fotostudio med bra ljus och bra kamerautrustning så kommer skavankerna fram.