H Svensson
Mister
Ahh jag kan inte kolla, maxvarv på trean med tio av- och påslag i varje kurva. Mycket sämre än så här kan man väl inte köra?
Ahh jag kan inte kolla, maxvarv på trean med tio av- och påslag i varje kurva. Mycket sämre än så här kan man väl inte köra?
Vänligen ställ frågan i racing-delen. Det är för OT här.Någon som har en länk för hur man effektivt hänger ut kroppen "eller vilken teknik" man ska ha för att göra det? Vet själv när man kör så svänger ju hojen mer om man flyttar tyngdpunkten. Men jag vet inte hur jag kan skifta mellan höger/vänster på ett smidigt sätt (ex. vid små snabba kurvor?)
till mod, tänkte jag lånar tråden istället för att skapa en nyp.s. har försökt googla men motstyrningsgrunderna förstår jag och känner att jag inte behöver ha en tailändare som försöker förklara hur hans vespa funkar i 30
![]()
Varje minut i hans filmer är 50 sekunder när man spelar upp. Han snabbspolar så att det bara blir skrattretande.
Angående de som tycker att det är ok för en hoj att köra om i kurva för den smiter mellan två bilar. Om du möter en till kille på hoj som tänker samma sak i samma kurva slutar det inte så bra...
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |