Något för den händige?
Beräknad repkostnad ca 100000:-, då är den ju ändå 150-200 under en vanlig på blocket
Ska man använda den till seriös banåka behöver man byta allt vad gäller bromsar och chassie samt nya stolar.
Har man väl bytt det finns det inget annat att byta förutom motor och låda eller om man vill; hela bilen. Det finns inte så mycket grejer på de där gamla bilarna
Ska man finåka och ta den ett varv på banan då och då behöver man, i vanlig porscheanda, endast serva och byta däck.
På tisdag händer det
Btw så är min skåpbil till salu!
Efterssom du uppenbart vill ha frågan; Vad blev det?
Jag är inte vassaste kniven i lådan!
Han insåg att det inte var värt dom extra slantarna för statusen och tjackade istället denna:
nya GT2 RS - kom igen, man lever ju bara en gång
Vad sägs om den senaste GT3 4,0? Sannolikt den sista Porschen med den klassiska Mezger motorn om man ska tro de nuvarande ryktena som florerar på olika motorforum.
(råkat missa inlägget)
Sen är ju nya GTS ingen dålig modell heller, tror kommer sälja duktigt då det blir en vettig "kompromiss" mellan GT3 (RS) motor, kraft och väghållning tillsammans med en vanlig 911's komfort, AC, radio.
Har vart o kikat idag.
Och har fått sjuk ångest. Var även inne o tittade på bwm 1-serie cab. Med dubbel turbo och 330hp för 300K. Lite över budget. Men en så sjukt snygg bil.
Så först måste min hoj säljas innan jag kan slanta den. Och bilen har stått där osåld sen i maj. Men beggat marknaden är totalt död
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|