Jalle skrev:LMS arrangemang är ju lysande, jag tror Gammelgixxern har för mycket fritid på jobbet.
Nej, han vill begrava RRFA i byråkrati och moment 22-diskussioner, för att slippa tvingas tävla med LGF-skylt på röven.
Jalle skrev:LMS arrangemang är ju lysande, jag tror Gammelgixxern har för mycket fritid på jobbet.
Jalle skrev:
LMS arrangemang är ju lysande, jag tror Gammelgixxern har för mycket fritid på jobbet.
F-n du genomskådade migvalmers skrev:Nej, han vill begrava RRFA i byråkrati och moment 22-diskussioner, för att slippa tvingas tävla med LGF-skylt på röven.
Goodstuff skrev:Nästa steg bör väl vara att några utvalda tar på sig att vara drivande mot de olika klubbarna.
HW i LMS
Gamlot i Hyllinge
valmers/ja på Åsen
Ngn på Falken
Tex.
Goodstuff skrev:Nästa steg bör väl vara att några utvalda tar på sig att vara drivande mot de olika klubbarna.
HW i LMS
Gamlot i Hyllinge
valmers/ja på Åsen
Ngn på Falken
Tex.
Chrille skrev:LMS behöver inte pushas. För er som inte vet det så är många av LMS riktiga supermedlemmar medlemmar här
Nr18 har alla de nödvändiga kontakterna på Falken
Åsen KMF skulle man ju kunna approacha pang på. Har vi några KMF'are med oss här?
Goodstuff skrev:LMS kungarna är ju verksamma här i stor utsträckning så jag förutsätter att de arrangerarett B-race nästa år också.
Nr:18 tar Falken och Gamlot Knudan så då är det bara KMF kvar. Catman?
Chrille skrev:Kungen av Åsen hade jag ju glömt....
Chrille skrev:LMS behöver inte pushas. För er som inte vet det så är många av LMS riktiga supermedlemmar medlemmar här
Nr18 har alla de nödvändiga kontakterna på Falken
Åsen KMF skulle man ju kunna approacha pang på. Har vi några KMF'are med oss här?
GSXR1100R skrev:
Vilka är då blåbär, jo sådana som har löst sin B-Licens men inte provat att tävla ännu, ge dessa en chans att prova på och fyll sedan på med sådana som redan kör i B serien, i samband med Licenskurser så kunde ju Lodnert informera om att RRFA finnes som en inkörsport till RR.
Nu kommer säkert "Någon" att hitta minst 10 fel i detta som inte ens är ett förslag utan enbart en brainstorming.
/Duckar
valmers skrev:Jag har ju för helvete varken hoj eller kropp att köra med för tillfället, än mindre tävla. Men du har givetvis rätt i att någon måste ta tag i detta på lokal nivå.
GSXR1100R skrev:Se nu hur vettigt det blev när andra kom in matchen och ger bra förslag, enklast verkar faktiskt vara att göra copy paste på LMS regler http://www.lms.se/Roadraci/competit/TR030921.pdf
Ge detta till respektive tävlingsledare och be dom komma överens att så här ska det se ut.
...
GSXR1100R skrev:Fyra banor räcker väl.
oFFkeFF skrev:Jo, men nu är det som såhär, att om vi b-förare får en dag för oss själva, så behöver vi inte trängas om tid från a-förare på ett SM.
Därför kan man ganske enkelt få plats för 100 b-förare på en dag nästa vår, med mycket bantid, a, b-finaler och kanske till och med c-finaler.
Exempelvis, 2001 när jag "återtog" licens, gick det dagen efter ett endagars race på sviestad.
Sedan brukar man ju under licenskursen oftast få köra ett "låtsasrace" för att man ska få känna på lite hur det är.
Chrille skrev:Nästa gång jag ser dig så stryper jag dig! Vad är det jag har sagt?![]()
Jovisst men frågar vi fem banor så klarar vi ju återbud. Vi ska nog inte inbilla oss att Åsen sätter det här högt på listan....
Chrille skrev:Sen borde man ju inte ge upp A-torp. Med orginalsystem borde det ju finnas möjligheter....
GSXR1100R skrev:Jäklar va kul vi har, nu när pulsen snart har lagt sig så återgår vi till det "normala" igen.
Sviestad, Knudan, Falken, Åsen, Anderstorp. Gotland kan bli knepigt & dyrt med färja, men ett alternativ, Mantorp?, Kinnekulle (inte godkänd tror jag) Midlanda?
Goodstuff skrev:Sluta spamma och ring Eva som du har så bra tumme med enligt egen utsago. Ditt vinterprojekt blir att se till att de ordnar ett b-race enligt LMS modell nästa säsong. Se så!![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |