Bingo skrev:"Racingforumet" borde ändras till "Racingkackel".
....and you love it!!
Chrille skrev:Va?? Ska han använda tummen på Eva ditt pervo![]()
Goodstuff skrev:Om det ger ett rent b-race på Knudan så varför inte?![]()
Jag mailar LMS reglemente så får vi se vad Eva säger.Goodstuff skrev:Sluta spamma och ring Eva som du har så bra tumme med enligt egen utsago. Ditt vinterprojekt blir att se till att de ordnar ett b-race enligt LMS modell nästa säsong. Se så!![]()
Hahaha!Bingo skrev:"Racingforumet" borde ändras till "Racingkackel".
Det roligaste som finnes är att veva igång Chrille, när no 18 inte har tid så rycker jag in.RejserAnders skrev:Hahaha!
Kanske "Symöte"![]()
oFFkeFF skrev:Vad äter ni för piller egentligen?![]()
![]()
Chrille skrev:Midlanda har ett mycket vekt upptagningsområde och såvitt jag vet ingen klubb.
cbjorkman skrev:Norra roadracingsällskapet ordnade licenskurs på Midlanda i år och kommer (med största sannolikhet) att ordna en B-tävling på Midlanda i början på sommaren.
cbjorkman skrev:Norra roadracingsällskapet ordnade licenskurs på Midlanda i år och kommer (med största sannolikhet) att ordna en B-tävling på Midlanda i början på sommaren.
oFFkeFF skrev:[BIngår snökedjor i licenskursen
[/B]
Chrille skrev:Naturlgitvis är det ju ett önskemål i samband med alla b-tävlingar men kan ni ordna en "allmänåkning"/ren friträningsdag dagen innan rejs så vore det otroligt mycket värt när man planerar om resan är värd pengarna.
Orsaken till att jag riktar det just mot er är ju mitt eget personliga intresse men samtidigt inbillar jag mig att ni har lite större tillgång till bantid.. inbillar iaf.
En friträning, allmänåkning är ju inte alls så funktionärskrävande som en tävlingsdag...
RRFA goes artic, det vore kul om så många banor som möjligt kör ett RRFA rejs nästa år.cbjorkman skrev:Norra roadracingsällskapet ordnade licenskurs på Midlanda i år och kommer (med största sannolikhet) att ordna en B-tävling på Midlanda i början på sommaren.
Torkel skrev:Det skrivs mycket om LMS och att vi minsann kan fixa tävlingar, varför kan inga andra det? Om jag säger att i princip ALLA aktiva förare i Linköpingstrakten är invalda/aktiva i RR-sektionen och ses alltså minst varje månad på möten mm så kanske ni förstår varför! Engagera er i er klubb, kom med förslag så ska ni se att en B-tävling blir av snabbare än ni kan säga "flaggvakt"!
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |