Mina senaste paket, ett litet och ett stort med bildelar som inte kunde lämnas för att jag inte var hemma, BS jag är sjukskriven och hemma hela dagarna, ringde och påpekade det, men då var det försent så paketet skulle komma nästa dag.
Nästa dag ringer telefonen, postbilen står vid min brevlåda och hittar inte huset, så jag guidar honom över telefon så att jag får mitt paket, men bara det stora, det lilla paketet fick jag åka och hämta på utlämmningsstället.
Nästa sändning från samma avsändare, får ett SMS om att jag kan hämta paketet på utlämmningsställe.
Åker dit och hämtar ett misstänkt litet paket, frågar om det verkligen var allt, jodå det var det.
Kommer hem och inser att det bara är en del av ordern, mailar och kollar med avsändaren, jag skulle ha fått två paket, båda med samma trackingnummer, får samtidigt ett mess om att jag har ett outhämtat paket på utlämmningsstället, åker tillbaka och hämtar paket två.
Efter ett par dagar får jag pappersavi om att jag har paket att hämta, ringer och kollar men det var paketen jag redan hade hämtat.
Postnord fungerar jättebra, jag fick köra 5 mil sammanlagt för att hämta mina bildelar för att laga bilen