Blir så himla trött på Postnord...
De påstår att de varit hemmos mig kl 10.33 och försökt leverera mina däck och att ingen öppnat, detta är inte första gången...
Jag bor i en villa på en hörntomt och de lyckas alltid köra in på fel gata, sen när de inte kan hitta vår uppfart som ligger på den andra gatan så kör de iväg och skriver in att jag inte varit hemma.
Förra gången av ren tur såg jag postbilen och sprang ut så de inte skulle köra iväg så lyckades få mina däck men inte denna...
1. Ringer till kundtjänst och förklarar för de att detta inte är första gånger det händer och att jag vill ha mina däck idag (Fredag 2/6)
2. Tjejen i telefonen säger att detta in är möjligt eftersom postbilen redan kört iväg
3. Jag säger åt henne att fixa så postbilen kör hit i slutet av sin runda och lämnar av mina däck
4. Hon säger att det inte finns något sätt för de att nå chauffören i postbilen (Lögn, vadå har de inte en telefon eller vad?)
5. Jag frågar henne om inte någon annan kan nå postbilen
6. Hon förklara för mig att det absolut tidigaste dagen jag kan få mitt paket på är måndag (5/6) och att vi måste avvakta på en QR-kod som skall dyka upp i systemet så jag kan boka en ny utkörning
7. Blir lagom arg säger hejdå och stänger telefonen
Min fråga är nu hur faskien bokar jag en ny utkörning och vill de inte köra ut paketet till mig på måndag så åker jag fan själv till Malmö och hämtar ut det, jag skall köra NDR den 6/6 och det är ju röd dag så måste ha mina däck på måndag!
Fan vad jag blev sur i Fredags, det är inte så stor grej och bli sur över men när man hamnar i en situation där man faktiskt betalt för en tjänst, budbäraren ljuger och kundtjänst vägrar hjälpa en så rinner fan bägaren över för mig i alla fall !
screenshot on pc
De påstår att de varit hemmos mig kl 10.33 och försökt leverera mina däck och att ingen öppnat, detta är inte första gången...
Jag bor i en villa på en hörntomt och de lyckas alltid köra in på fel gata, sen när de inte kan hitta vår uppfart som ligger på den andra gatan så kör de iväg och skriver in att jag inte varit hemma.
Förra gången av ren tur såg jag postbilen och sprang ut så de inte skulle köra iväg så lyckades få mina däck men inte denna...
1. Ringer till kundtjänst och förklarar för de att detta inte är första gånger det händer och att jag vill ha mina däck idag (Fredag 2/6)
2. Tjejen i telefonen säger att detta in är möjligt eftersom postbilen redan kört iväg
3. Jag säger åt henne att fixa så postbilen kör hit i slutet av sin runda och lämnar av mina däck
4. Hon säger att det inte finns något sätt för de att nå chauffören i postbilen (Lögn, vadå har de inte en telefon eller vad?)
5. Jag frågar henne om inte någon annan kan nå postbilen
6. Hon förklara för mig att det absolut tidigaste dagen jag kan få mitt paket på är måndag (5/6) och att vi måste avvakta på en QR-kod som skall dyka upp i systemet så jag kan boka en ny utkörning
7. Blir lagom arg säger hejdå och stänger telefonen
Min fråga är nu hur faskien bokar jag en ny utkörning och vill de inte köra ut paketet till mig på måndag så åker jag fan själv till Malmö och hämtar ut det, jag skall köra NDR den 6/6 och det är ju röd dag så måste ha mina däck på måndag!
Fan vad jag blev sur i Fredags, det är inte så stor grej och bli sur över men när man hamnar i en situation där man faktiskt betalt för en tjänst, budbäraren ljuger och kundtjänst vägrar hjälpa en så rinner fan bägaren över för mig i alla fall !
screenshot on pc