Klockringaren
nissenys
Har det hänt är brevbäraren kär i dig o stalkat dig en låååång tid.
Det betvivlar jag! Av flera skäl.Har det hänt är brevbäraren kär i dig o stalkat dig en låååång tid.
Helt klart råkat ut för tvättbjörnar.Paketet var lite slitet med...
View attachment 438335
Helt klart råkat ut för tvättbjörnar.
Alla mina paket från iNet brukar råka ut för det. Tvättbjörnshänder som slinker in och rotar runt efter saker som går att sno.
Det är tyvärr inte ovanligt
View attachment 438336
Nytt lågvattenmärke:
Försendelsen levererad (i Tullinge) och kvitterad med förfalskad signatur (av chaffisen). Alltså ett klockrent fall av urkundsförfalskning. Undrar om det ingår deras standardrutiner.
Jag själv ligger på playan i españa
Försändelsen innehåller ett skinnställ för 20kkr och det står troligen och solar sig på min trapp just nu. Har plats 87 i tfn-kö så det ordnar sig nog kvickt...
Satans klåpare !!!
Jag hade nog kontaktat någon av kvällblaskorna och bjudit dem på lite läsvärt material om Postnord.Nytt lågvattenmärke:
Försendelsen levererad (i Tullinge) och kvitterad med förfalskad signatur (av chaffisen). Alltså ett klockrent fall av urkundsförfalskning. Undrar om det ingår deras standardrutiner.
Jag själv ligger på playan i españa
Försändelsen innehåller ett skinnställ för 20kkr och det står troligen och solar sig på min trapp just nu. Har plats 87 i tfn-kö så det ordnar sig nog kvickt...
Satans klåpare !!!
Enligt Erik Fogelström är det ovanligt att det här problemet uppstår. Han betonar att det är viktigt att mottagaren kontaktar Postnords kundtjänst när en försändelse inte kommer fram som den ska.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|