Fick min PCIII igår och monterade likaså ett K&N filter nu inväntas bara helsystemet innan jag kan gasa..
Beställde tid hos EG i Falkenberg för bänkning så man får det mest optimala ut ur systemet.
Dock så är min PCIII färdigmappad för just mina Tillbehör på hojen så vi får väl se vad det gör för skillnad.
Tja alla hojar e olika...
Om du fått med ngn fulmapp från staterna och det har funkat bra så har du haft tur...
Tycker jag har fått en ganska bra deal på det mesta genom att handla från USA.
Priser nedan är med moms o tull + frakt..
1.697 kr för en PCIII USB färdigmappad för min EU 2006 R1 med Akra och K&N filter.
340 kr för K&N filtret
Det bästa priset är dock Akra Evolution 2 systemet för 12.500, riktpris i Sverige 25.900 (Detta system skickades dock som värde för 100 dollar)
Har du någon hemsida därifrån du handlade dina grejor, sugen som fan på ett kn-filter.
mvh
rayback
Har du någon hemsida därifrån du handlade dina grejor, sugen som fan på ett kn-filter.
mvh
rayback
Var det något hemligt ställe du handlade från?
Samtidigt räcker det med att TPS'en (trottelpositionssensorn) står lite olika hojarna emellan för att det ska bli fel. Min PC2 till 750'n hade rätt mapp för helsystemet mm men efter bänkningen fick jag ändå elva hästar till. Det är rätt mycket i en 750. Mitt tips är att bänka! Helt klart värt detSom sagt jag skall bänka den, men killen som gjort mappningen har extremt hög kompetens och vad jag beskrev för honom i telefon att USA samt EU modeller skiljer sig åt sa han att han kommer nog att få den riktigt riktigt nära ett bra resultat.
Samtidigt räcker det med att TPS'en (trottelpositionssensorn) står lite olika hojarna emellan för att det ska bli fel...
synd man inte bara kan stoppa i en dator och ändra mjukvaran som sitter i hojarna för polaren jobbar med att ta fram och ändra mappning på volvo bilar ..han e helt grym på det mappar om corvetter och all möjlig skit..
någon som vill beställa comander ? billigaste jag hittat är 270$ incl frakt på ebay
Om man vill optimera hojen med en PC, måste man köpa en? Har inte en auktoriserad verkstad alla grejjer och mappar för att programmera hojen?
Om man vill optimera hojen med en PC, måste man köpa en? Har inte en auktoriserad verkstad alla grejjer och mappar för att programmera hojen?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|