Lite ot men i samma riktning: http://en.wikipedia.org/wiki/Pissing_contest
Måste fan testa igen när det blir lite varmare ute.
Måste fan testa igen när det blir lite varmare ute.
Instämmer!Det är ju det jag menar. Varför är det så noga för vissa att det måste vara på ett e x a k t sätt för att få räknas som en powerwheelie. Att strukturera upp varje enskilt litet moment och diktera att detta måste följas blir elitistiskt. Att det måste vara så viktigt att motorn har lågt varvtal när man börjar ge gas?
Det är ju det jag menar. Varför är det så noga för vissa att det måste vara på ett e x a k t sätt för att få räknas som en powerwheelie. Att strukturera upp varje enskilt litet moment och diktera att detta måste följas blir elitistiskt. Att det måste vara så viktigt att motorn har lågt varvtal när man börjar ge gas?
Du, nu har jag provat en sån som din moped och dessutom kört sida vid sida med min ducce (de gick lika )
Jag vet inte hur du får upp den på fyran, men min slutsats är att du säkert väger 40kg mindre än mig.
Stäng av MTC nästa gång så kanske det går bättre Som du ser på videon så är det ju bara att gasa Jag väger ju hela 80 pannor.
MTC var av och jag väger en bra bit mer än 80kg
Jomenvisst! Framhjulet reser sig utan hjälp av kopplingen på de tre första växlarna.R1200gsa -10 funkar på 1:an o 2:an, är man vårdslös med gasen så även på 3:an.
Jomenvisst! Framhjulet reser sig utan hjälp av kopplingen på de tre första växlarna.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|