Precis Hämtat hem min Retta :)

X11Rider

Eldsvärd
Gick med
8 Aug 2007
Ort
Helsingborg
Hoj
2006, Yamaha, FZ1-S
Ja, verkar som Shell Advance är ett återkommande tips här... Får väll köpa mig en dunk och nytt filter till våren innan det är dax att börja köra.

Vart köper ni bra/billigt filter ?

Måste bara kommentera hur sjukt/smidig rettan känndes jämfört med min GSX-R1000 K2. Har kört en Blade 02:a också och Rettan känns ju som en pocketbike i jämförelse :)
 

Jbod

Kör hårt!
Gick med
28 May 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Kawasuki 1000-04
Det var ett jædrans tjøt om olja :arsele
Du får la fråga pøjken som hade cykeln innan vad han hade før ølja :hej
Annars ær det bara att køpa vilken jæfla ølja som helst før den dricker olja som F..
Eller så kanske det bara var min som gjorde det :va
Ja ja snygg var den iaf :yoparty
 

MC-Gurra

Ad omnia paratus
Gick med
9 Oct 2003
Ort
Karlskoga
Hoj
Yamaha R1.-02 + KTM 640 -02
Ja, verkar som Shell Advance är ett återkommande tips här... Får väll köpa mig en dunk och nytt filter till våren innan det är dax att börja köra.

Vart köper ni bra/billigt filter ?


Köp Yamahas original oljefilter.Det är ju säkert bra o absolut inte dyrt. Kommer inte ihåg exakt men inte mycket över hundringen sist jag köpte iaf.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Är det den hojen jag tror så tillhörde den en snubbe jag träffade förra året söder om Varberg. Han kunde dock inte få igenom hojen i registrering för det va nånting i motorn som va ändrad, tror motorn va utbytt och saknade papper på motorn. Hoppas inte det är den iaf... Snygg hoj annars
 

Snowstormer

Snowstormer
Gick med
27 Jun 2006
Ort
Skövde
Hoj
Hayabusa GSX-1300R -05
Samma här först var det en zx12 och så köpte du en retta istället och nu ska du sälja den lika fort som du köpte den ....

VARFÖR????
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Är det den hojen jag tror så tillhörde den en snubbe jag träffade förra året söder om Varberg. Han kunde dock inte få igenom hojen i registrering för det va nånting i motorn som va ändrad, tror motorn va utbytt och saknade papper på motorn. Hoppas inte det är den iaf... Snygg hoj annars

Synd om killen ifall han blivit blåst. Handen på hjärtat, hur mångar av oss kollar motornummer o ramnummer när vi handlar hoj. Men ok, är hojen inte reggad på vv tidigare så bör man kanske kolla ALLT.
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top