# jag gjorde texten fetare för att markera vad du tidigare hade skrivit,texten är alltså inte större.
- Hmm..jag tar en sak..gör den fetare..men den blir alltså inte större. Den kanske blir mindre? (flåt..smalare) FSN fysik
# ser du inte texten får du flytta närmare skärmen eller förstora själv.
- Som sagt..du förstora den tillräckligt, tack. Bara versaler och utropstecken som saknades
# fordon är sällan skyldiga, däremot så försäkrar man fordon oavsett vem som framför dom. Konstigt, kanske men så är det.
-Kalas...kraschar jag min hoj ska jag ta ett random regnummer på gatan, hävda att han körde in tvärt framför mig så jag råkade bromsa omkull..säga åt 3 kompisar (som ska hävda att de inte känner mig) att vara mina vittnen. För det är ju vattentätt. Absolut ingen mer bevis behövs för att bilförarens försäkringsbolag ska ersätta mig för skadorna.
# jag förutsätter att (jag känner att jag skrivit detta tidigare i samma tråd) vittnena talar/kommer att tala för TS annars är det inte mycket till vittnen.
- Du förutsätter mycket (Skriv det en gång till så kanske det blir sant)
# Mycket bra idé att ta ut tjejmoppen på en tur men dessvärre så har jag druckit rosévin sen lunch och så skall rosorna beskäras. Sen så har jag lite svårt att få ut moppen ur garaget utan min frus hjälp och hon är bortrest så det får vara. Vad kör du själv för maskulint dieseldoftande vidunder till hoj?
-Erkänn nu..det är egentligen inte din hoj utan din fruss. Och är hon inte hemma så hon kan köra o du sitta på där bak, så får du inte röra den. Men vi vet nog båda två att du varit där i eftermiddags..lätt salongsberusad av rosevinet, iklädd dina finaste pumps o torrbrutit "kerstin"...eller vad du nu har för nick på anti-monstret
Har en diesel konverterad gsxr1000 -08 och en xv1600 wildstar (oxå den dieselkonverterad)
EDIT:jag har lite PMS med och känner mig lite svullen och är rädd att jag skall se fet ut i skinnstället.
- Lugnt...skinnstället håller in fettet..några varv med tejprullen runt kaggen o manboobsen så är du good to go!