gthyni
Está demasiado frío!
Nu räknar ni bort Rossi igen, det har hittills alltid varit ett misstag. Frågan är vilka personliga problem man har när man tvångsmässigt måste nedvärdera den störste roadracingföraren i vår tid.
Vadå tvångsmässigt? Fakta är att han inte vunnit de två senaste åren!Nu räknar ni bort Rossi igen, det har hittills alltid varit ett misstag. Frågan är vilka personliga problem man har när man tvångsmässigt måste nedvärdera den störste roadracingföraren i vår tid.
Nu räknar ni bort Rossi igen, det har hittills alltid varit ett misstag. Frågan är vilka personliga problem man har när man tvångsmässigt måste nedvärdera den störste roadracingföraren i vår tid.
Vadå tvångsmässigt? Fakta är att han inte vunnit de två senaste åren!
Men snälla, du förstår väl att det är titlar jag menar när jag skriver att inte Rossi har vunnit de två senaste åren. Allt annat än vinst i totalen är garanterat oväsentligt för Rossi.jaså?
GP-segrar 2006-2007:
Men snälla, du förstår väl att det är titlar jag menar när jag skriver att inte Rossi har vunnit de två senaste åren. Allt annat än vinst i totalen är garanterat oväsentligt för Rossi.
Allt annat än vinst i totalen är garanterat oväsentligt för Rossi.
Men nu var ju Rossi varken totalvinnare eller snabbast på banan förra säsongen.vunna race är det som visar att man är snabbaste föraren. En titel kan man ju vinna utan att vara snabbast...
Men nu var ju Rossi varken totalvinnare eller snabbast på banan förra säsongen.
Vill man missförstå så är det bevisligen väldigt enkelt....![]()
sandstream skrev:Allt annat än vinst i totalen är garanterat oväsentligt för Rossi.
Stoner ser snabb ut![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |