Presentera er här!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ludde skrev:
Åh fan.... Surt.. :(

HA DE GÔTT

Som fan!! Det var säkerligen enda chansen att se BÅDE maiden å metallica på samma gång....

Fast jag var lite rädd att metallica bara skulle köra promo för sin nya skiva som faktiskt är jevligt underligt mindre bra än deras tidigare...

Ludde

#85 - TokStrokeRacing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CRF450 SM o MX
hållundan skrev:
Som fan!! Det var säkerligen enda chansen att se BÅDE maiden å metallica på samma gång....

Fast jag var lite rädd att metallica bara skulle köra promo för sin nya skiva som faktiskt är jevligt underligt mindre bra än deras tidigare...

Japp... Skulle också vilja åka dit, men då skulle nog mamsen och papsen bli lite små arga.... ;) Även om Metallica bara kör den nya skivan (som är mycket sämre än deras tidigare) är det ju en grej att se dom live samtidigt som Maiden... :rock

HA DE GÔTT

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ludde skrev:
Även om Metallica bara kör den nya skivan (som är mycket sämre än deras tidigare) är det ju en grej att se dom live samtidigt som Maiden... :rock

HA DE GÔTT

:fakta :fakta :fakta

Det är ju inte säkert att metallica bara kör den nya plattan, men det är väl MYCKET troligt, å som du sa.... Se dom å maiden på samma helg skulle ju vara :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Henken

Guest
Henrik - Umeå.

Delar med mig av min stora visdom närhelst det passar mig. Kör förmodligen mc bäst av alla här och hoppas att alla tar mig på orden eller könet.
Just för dagen hatar jag garagesvängen och det faktum att jag kör mc sämst här på SH. Det börjar dock gå över nu efter näringsintag & begrundanden.

Lite av ett Wildcard.

Edit: Meningsbyggnadsfel men det ids jag inte åtgärda :skrämd

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
jag är en kille på 22 jordsnurr som gillar R1or.. jag tycker oxå att killarna i PBR är snälla och bra..

Hornet

Poserpotatis
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
R1 och R6 plus en KTM
:hej Hornet e jag och jag vet allt som händer i stockholm i alla fall om olykor och sånt tråkit. Men det e mit jobb! Har tyvär också klotat så jag väntar bara på att få tillbaka pärlan :hej

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Snigel, vilande skateboardfjant, bordshockeyfantast, har lämnat gatåkat till förmån för rookie-racing och är nu långsammast på banan. Genomlider för stunden en djup depression då jag måste kapa två sekunder på Gelleråsen före v30 och det vete f*n hur det ska gå till då det redan känns som man bromsar när man ser Elvis och tokgasar trots att bakfjädringen leker kamel ut ur depåkurvan. ...och inte f*n verkar det att hjälpa! :rolleyes:

(Summa summarum, faktum kvarstår att jag inte kan köra.) :rodnar

Vit Toblerone åt folket! :crash

petter

aka [telia]sketatufftnamn
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
mellan hojar
petter 24, finns knappt egentligen då jag bara läser vad ni skriver (jag vet allt om er alla muhahaha).

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
petter skrev:
petter 24, finns knappt egentligen då jag bara läser vad ni skriver (jag vet allt om er alla muhahaha).

Då kanske du kan hjälpa mej med koden till mitt bankomat-kort, för den har jag glömt :crash :D ;)

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag är sEiKo eller Jon från Avesta, gillar att uppröra folk men är innerst inne en ganska snäll pojk med en nyfunnen förälskan i gat-sport-v-twinnar(vilken "klass" man nu räknar Sv, Tl, Falco, Monster m.m.).

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag är sEiKo eller Jon från Avesta, gillar att uppröra folk men är innerst inne en ganska snäll pojk med en nyfunnen förälskan i gat-sport-v-twinnar(vilken "klass" man nu räknar Sv, Tl, Falco, Monster m.m.).

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Hmmm. Skulle det till en kort presentation också..........

Jag är semiarbetslöslastbilskörandefotograf med antik minihoj och RR-Wannabe Har åsikter om det mesta och bor som sagt här, rätt så kass på att utrycka mig i ord men kommer med små inlägg här och var.

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Robert här.

Och jag skulle kunna vara farsa till dom flesta här på SH. (Inte pga av att jag moralpredikar utan för min ålder!)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag har varit en av de absolut flitigaste postarna här B.C.* då jag ensam under en period hade 2% av ALLA posts här, men har lugnat mig sen dess och spökar nu mer som RR-tomte på flera håll i cyberspace.

*Before Crash

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...