Inte kan det vara så att självaste POTUS sprider fake news.
Typiskt Liberaler, vidrigtInte kan det vara så att självaste POTUS sprider fake news.
Typiskt liberalt att ljuga!? betyder det att Trump också är liberal?Typiskt Liberaler, vidrigt
Inget nytt för tänkande människor.Tycker mig ha hört annat från folk på denna bräda men jag inbillar mig nog bara.
Utredare ger Trump rätt – FBI hade inga bevis
FBI litade för mycket på tips från Donald Trumps motståndare när man inledde en utredning om den tidigare presidentens påstådda kontakter med Rysslandwww.dn.se
Kan det vara mer saker som inte är riktigt sanningsenliga kring trumpeten som vi blivit matade med?
Det är klart att han är reko.Tycker mig ha hört annat från folk på denna bräda men jag inbillar mig nog bara.
Utredare ger Trump rätt – FBI hade inga bevis
FBI litade för mycket på tips från Donald Trumps motståndare när man inledde en utredning om den tidigare presidentens påstådda kontakter med Rysslandwww.dn.se
Kan det vara mer saker som inte är riktigt sanningsenliga kring trumpeten som vi blivit matade med?
Det får helst vara en kandidat från något annat parti än D eller R.Inte förvånad nej.
Kan USA kanske välja en NORMAL president någon gång? Gärna under 70 bast, men det ser jag mest som en bonus. Partitillhörighet spelar mindre roll, de senaste två pajasarna klarar världen sig bra utan.
Nu vet jag inte exakt var precis du positionerat dig historiskt men det är ganska få som kan kosta på sig att inte vara förvånade. Detta var ju bara Breitbart konspirationsteorier 2019-2022.Inte förvånad nej.
Kan USA kanske välja en NORMAL president någon gång? Gärna under 70 bast, men det ser jag mest som en bonus. Partitillhörighet spelar mindre roll, de senaste två pajasarna klarar världen sig bra utan.
Eehh?Det får helst vara en kandidat från något annat parti än D eller R.
Det vore väl inte så dumt att få en president som inte är bunden till någon av de stora partierna?
Det vore fan något.Bernie? ?
Han har väl alltid kört som independent?Bernie kommer inte kunna kandidera under demokraternas flagg, de kommer snöpa honom som de gjorde sist, så han blir ju tvungen att göra det under sitt eget parti isf.
Men det är ju omöjligt för andra partier att få nån medietid, så det blir nog svårt. Men det hade varit intressant.
Han fick ju vara med på nåder under demokraternas förval till 2016, och det gick ju alldeles för bra för honom (han var ju mer poppis än Hillary) så de petade ut honom varpå han gnällde en del.Han har väl alltid kört som independent?
Ingen aning, jag känner mig väldigt bekväm med republikanerna, sedan är det ju liksom beyond orealistiskt.Det vore väl inte så dumt att få en president som inte är bunden till någon av de stora partierna?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|