Kratoz
Gudomlig sporthojare
Jag ser inte Biden som drivande av demokraternas politiska riktning.”Vansinnig woke-vänster” - är det Biden?
(Men jag har ju haft fel förr.)
Jag ser inte Biden som drivande av demokraternas politiska riktning.”Vansinnig woke-vänster” - är det Biden?
Tur att politiska motståndare i Sverige inte ägnar sig åt sådant.Och båda sidor målar ut en världsbild och framtid av värsta möjliga sort om andra sidan vinner.
Detta kommer leda till att ca 50% av befolkningen kommer se det som armageddon oavsett vilken sida som vinner.
Du får jättegärna backa upp dina, i vanlig ordning, tomma ord och lögner med fakta på att Trump är totalitär, mytoman och att han hyllar Putin.Jag tror att polariseringen upplevs större eller mindre beroende på vilken slags medier man följer.
Att Trump är en totalitär mytoman står fullständigt klart. Han hyllar Putin, det säger tillräckligt bara det.
Haha, ja. ?Tur att politiska motståndare i Sverige inte ägnar sig åt sådant.
Tur att vi fick en mittenregering ett tag då. Då var ju alla nöjda…Haha, ja. ?
Men om vi tycker samtalsklimatet är dåligt här...
Ja, eftersom om man bara följer pk media så tror man ju att saker och ting är normala.Jag tror att polariseringen upplevs större eller mindre beroende på vilken slags medier man följer.
Att Trump är en totalitär mytoman står fullständigt klart. Han hyllar Putin, det säger tillräckligt bara det.
Vad ska man göra åt at folk har olika åsikter?Ja precis, det är det där med världsbild som skiljer sig åt. I USA mer än på många andra håll men även i Sverige ser vi förstås tecken på ökad polarisering.
Vi väljer i hög utsträckning bort de uppgifter som talar emot den ståndpunkt vi anser oss ha och många gånger kanske vi identifierar oss som en del av en grupp som bara skall HA en viss åsikt utan att egentligen kunna argumentera för den själv. En farlig utveckling.
Säkert sant. Aja baja Bolund
Illa, men Kina hotade inte USA.
Jag måste ha missat de typ 200 hoten du talar om.Kina hotade USA typ en gång i veckan även under Trumps tid som president. Det är deras modus operandi och har ingenting med Biden att göra.
Problemet är Kina.
Det känner jag inte igen direkt att de gjorde, försökte googla frågan men hittar snarare motsatsen. Kina höll sig på mattan när Trump sade sanningen om tex Corona och Kinas ständiga spionage.Kina hotade USA typ en gång i veckan även under Trumps tid som president. Det är deras modus operandi och har ingenting med Biden att göra.
Problemet är Kina.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |