Den oundvikliga tråden är nu här och den får ta över stafettpinnen från Pest eller Kolera tråden. Lyssnade lite på P1 nyss och där handlade det så klart om Barack Obamas odrägliga oich värdelösa fru. Kl 1600 fortsätter Statsradion med ett inslag om varför GwB är dålig. Att vi inte kommer få neutral information heller i detta val är inte ens något att uppröras över, möjligen att bli lite förstämd över. Men med tanke på mina ständiga humörsvängningar så lär jag snart bli förbannad.
I alla fall, Barack är dålig på alla vis och även om man är liberal så är han dålig. Han tar inte ställning mot dlödsstraff och han vill inte uttala sig om abort över huvud taget för han är en feg usling.
Jag satsar nu 150kr på att McCain vinner, Unibet ger 2,35ggr pengarna för tillfället och så snart de avslöjat Obama fullt ut kommer de ge 0,1 ggr pengarna - så passa på!
I alla fall, Barack är dålig på alla vis och även om man är liberal så är han dålig. Han tar inte ställning mot dlödsstraff och han vill inte uttala sig om abort över huvud taget för han är en feg usling.
Jag satsar nu 150kr på att McCain vinner, Unibet ger 2,35ggr pengarna för tillfället och så snart de avslöjat Obama fullt ut kommer de ge 0,1 ggr pengarna - så passa på!