Konservativa känns så... 1900-tal på något sätt.
OKej, du är jobbig som fan men jag kan (motvilligt) erkänna att du verkar ju ganska begåvad. Du förstår således att de argument och anledningar du presenterar är nonsens. Finns det några bra anledningar för dig att heja på Obama jämf med McCain eller inte? Det ser nämligen ut som vanlig bitterhet över GwB, du tycker Irak var taskigt, du gillar inte Rumsfeld osv.
Edit: Jag sitter faktiskt på ett plan till Washington på tisdag. Skall jag hälsa din politiske meningsfrände Fru Palin något?
Jag var i USA i somras och letade som en galning efter diverse duktiga politiker men överallt de där jävla klistermärkena om Obama 08 bara, jag konstaterade ganska snart att avgörs valet på antalet bumper stickers så är det kört för McCain. Å andra sidan fansn det en del fina hus med I support McCain-skyltar på.
Men hoppet är ute, nu kan man bara bli positivt överraskad men jag tror som sagt det är kört för republikanerna. Vi får väl se hur bra det går, men man kan ju på det utrikespolitiska planet förvänta sig att det kommer hurras hej vilt i diverse skurkstater runt klotet.