Presidentvalet i USA 2024

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag gissar att när Trump väl köpt Ukrainas mineraltillgångar för 1$ + avskrivning av alla skulder för levererad krigsmateriel
så säljer Trump Ukrainas mineraltillgångar till Ryssland och så Trump och Ryssland nöjda.
Nä det tror inte jag, förhoppningsvis får vi se ett USA som vill återupprätta västimperialismen, det enda som fungerar på denna jord, vilket historien mer än väl bevisat.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Nä det tror inte jag, förhoppningsvis får vi se ett USA som vill återupprätta västimperialismen, det enda som fungerar på denna jord, vilket historien mer än väl bevisat.
Jag trodde USA hade ungefär samma rykte som i Sverige överallt tills jag gjorde en vecka i Brasilien i jobbet 2000.
Trots att umgänget var ingenjörer och entreprenörer, överklass, så var USA avskytt.
Jag blev mycket förvånad. Det stämnde inte med min världsbild.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag trodde USA hade ungefär samma rykte som i Sverige överallt tills jag gjorde en vecka i Brasilien i jobbet 2000.
Trots att umgänget var ingenjörer och entreprenörer, överklass, så var USA avskytt.
Jag blev mycket förvånad. Det stämnde inte med min världsbild.
Det är nog bara delar av asien och europa som USA har ett någorlunda gott anseende. De har ställt till för mycket i resten av världen. Och Nordamerika då, där är de ganska okej med.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är nog bara delar av asien och europa som USA har ett någorlunda gott anseende. De har ställt till för mycket i resten av världen. Och Nordamerika då, där är de ganska okej med.
Om det är så, så kanske det är svaret på varför USAID får lite mindre att göra. Varför ge en massa allmosor till dem som avskyr en.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...