Fjant !Nybörjare skrev:Så jävla trött man blir på folk som oftast misstror när en hoj rullat lite i förhållande till åren.Då är väl min kawa 636 -02 backad då som rullat 590mil och fullservad(2st servicar) på auktoriserad verkstad för den är ju uttagen i april 02 och 3 år på nacken då..jag har väl backat den 800mil säkert enligt ngn smart jättekunnig mcnisse.Måste vara jäkligt jobbigt att vara nojjig som person och misstro saker och ting.Använd sunda förnuftet och kika för övrigt på hur hojjen ser ut och är det troligt att den gått miltalen som mätaren visar kontra skicket.Klart jobbar man som bladvändare och har noll koll inom motorbranchen så är det ju inte så lätt men har man lite kunskap så bör man kunna skaffa sig en vettig bild av det objekt man tittar på och luska lite själv kanske med föregående ägare om det är flertal ägare på hojjen....som sagt,sunt förnuft.Och en sak till...tror en del att man bor på sin hoj,för mig är det en ren jävla leksak som jag la pengar på för jag ville bränna på en mc och alltid retar det ngn jävel att man kör lite och inte hade ngt roligare att lägga pengarna på och inte fan tycker jag heller att försäkringarna är dyra.Ger 13057 exakt för helår/helförsäkring...billigt tycker jag men så har vi alla olika inkomster och allt är relativt.
Tack för mig och ville spy lite galla