Pris på min R1a

espa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2004
Hoj
opel
Nybörjare skrev:
Så jävla trött man blir på folk som oftast misstror när en hoj rullat lite i förhållande till åren.Då är väl min kawa 636 -02 backad då som rullat 590mil och fullservad(2st servicar) på auktoriserad verkstad för den är ju uttagen i april 02 och 3 år på nacken då..jag har väl backat den 800mil säkert enligt ngn smart jättekunnig mcnisse.Måste vara jäkligt jobbigt att vara nojjig som person och misstro saker och ting.Använd sunda förnuftet och kika för övrigt på hur hojjen ser ut och är det troligt att den gått miltalen som mätaren visar kontra skicket.Klart jobbar man som bladvändare och har noll koll inom motorbranchen så är det ju inte så lätt men har man lite kunskap så bör man kunna skaffa sig en vettig bild av det objekt man tittar på och luska lite själv kanske med föregående ägare om det är flertal ägare på hojjen....som sagt,sunt förnuft.Och en sak till...tror en del att man bor på sin hoj,för mig är det en ren jävla leksak som jag la pengar på för jag ville bränna på en mc och alltid retar det ngn jävel att man kör lite och inte hade ngt roligare att lägga pengarna på och inte fan tycker jag heller att försäkringarna är dyra.Ger 13057 exakt för helår/helförsäkring...billigt tycker jag men så har vi alla olika inkomster och allt är relativt.

Tack för mig och ville spy lite galla
Fjant !

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
espa skrev:
Visst stulen.klotad eller vad ???
ja man börjar ju undra,men bara för att nån säljer till under pris så finns det ju en massa dumskallar som går å tror att alla ska göra det :D

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Men Espa...vad är du då?..looser eller?

Araikaj

Våga Vara Snäll
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2001, Suzuki, GSXRFIGHTER
Jake the snake skrev:
Funderar på att sälja min hoj en R1-98 i mycket fint skick endast en ägare och 1170mil. Vad är rimligt pris för denna skönhet??

Snygg är den i alla fall! Jag bjuder 17600 kr på stående fot...

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Testa med 50 tusen du så har de lite prutmån med, hojen är ju nästan ny om den bara gått 1200 mil, skulle tro att de flesta gått längre än så.

Strunta i dravvlet med 30-35 tusen, konstigt nog nervärderar folk alltid andras hojar och sen ska de ha 35 tusen för sin gamla fula gsxr1100 från 91.

26 tusen för en sån här hoj, det är inte vettigt ens, antagligen en hårt sliten långmilare eller förbannat risig, eller fullständig lögn.

Last edited:

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Kan ge dig 45tusen för den om den e fin :) PMa mig ifall du är intresserad //Dennis

Applo

Har jättebillig försäkring...
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
YZF 450 -04
Vad som "sitter" på hojen och hur den låter och ser ut kan ju göra 20-30 tusen på priset, så varför fråga bara om en r1:a... :confused:

Ett namn på en hoj säger mig ingenting om hur mycket den är värd, men det är kanske bara jag det?

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Hoj
cb1100
Saker som bättre dämpare här och var på hojen ger inte mycket extra pengar begagnat, det har mer betydelse i konkurrensen med andras hojar som är för försäljning just då.
Man kan nästan aldrig sitta och plussa på massa pengar extra för att man kanske har ett slipon och styrdämpare osv tyvärr.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024