Pris på min R1a

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
:arsele
burner skrev:
Av detta inlägg kan man undra om du är äldre än 15 år....
Vakna upp, det verkar bara vara du som tycker att din hoj är superdupercool.

För övrigt så är 59000kr för mycket för en 98'a.
Vill Jake The Snake behålla cykeln så sätter han ett pris på 59000kr, vill han bli av med den fort så sätt ett pris under 50000kr.

Som köpare så skulle jag inte betala specielt mycket för en cykel som har gått
lite mil, alla vet att fusk med milantalet inte är ovanligt.

Dock inte sagt att just Jake's hoj är skruvad, visst finns det hojar som på riktigt rullat så lite MEN dessa är inte vanliga.
ha ha ha,,, komiker edu oxå. syns på din avatar hur gammal du e.. :fatta!

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
har det blivit pajkastartävling här inne eller? Var inte frågan hur mycket han skulle få för sin hoj?

:confused:

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
pakopak skrev:
har det blivit pajkastartävling här inne eller? Var inte frågan hur mycket han skulle få för sin hoj?

:confused:
jo men folk verkar kunna kasta ur sig vad som hellst utan att bli informerade att det kan vara o hällsosamt..

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
måste bara fråga, såg din annons.
10024cc verkar lite mycket... inget illa menat men jag måste ju också anmärka på något när jag är här inne, blir ju meddragen... :rolleyes:

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
uppborrad för att klara av, effekt samt vridmoment ur hårt trimmade motorer, :tummenupp

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
jag fattade det, skulle bara sänka min nivå ett tag... sorry... :näsblod

för övrigt tycker jag att din hoj ser bra ut. :tummenupp

Last edited:

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
pakopak skrev:
jag fattade det, skulle bara sänka min nivå ett tag... sorry... :näsblod

för övrigt tycker jag att din hoj ser bra ut. :tummenupp
tack för det, din verkar fin den med... :tummenupp

pakopak

LEGEND
Gick med
12 Nov 2004
Hoj
2 R1or varav 1 Stulen
mja, vissa har ju rätt när de säger att blå vita yamaha inte är så unika, men jag gillar modellen så va fan... :tuttar

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
pittbull skrev:
kanske har tröttnat ändå, e ingen liten pojk som behöver hävda mej längre... men om du blir så berörd av min hoj så kan du ju åtminstonde låta det vara för dej själv :fatta! .
Men du va det för 3 dagar sen?

"jo men folk verkar kunna kasta ur sig vad som hellst utan att bli informerade att det kan vara o hällsosamt.." Ska vi ta de där som ett hot?

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
höru pittbull, dina fälgar ser ut att vara polerade
gjort det själv, köpt så eller lämnat bort jobbet?

moppekalle

Second place ist first looooooser
Gick med
25 Jun 2004
Hoj
moped(R1 -05)Pimpad och bromsad!!..68bhp!!..eller var det 168..shit the same
Så jävla trött man blir på folk som oftast misstror när en hoj rullat lite i förhållande till åren.Då är väl min kawa 636 -02 backad då som rullat 590mil och fullservad(2st servicar) på auktoriserad verkstad för den är ju uttagen i april 02 och 3 år på nacken då..jag har väl backat den 800mil säkert enligt ngn smart jättekunnig mcnisse.Måste vara jäkligt jobbigt att vara nojjig som person och misstro saker och ting.Använd sunda förnuftet och kika för övrigt på hur hojjen ser ut och är det troligt att den gått miltalen som mätaren visar kontra skicket.Klart jobbar man som bladvändare och har noll koll inom motorbranchen så är det ju inte så lätt men har man lite kunskap så bör man kunna skaffa sig en vettig bild av det objekt man tittar på och luska lite själv kanske med föregående ägare om det är flertal ägare på hojjen....som sagt,sunt förnuft.Och en sak till...tror en del att man bor på sin hoj,för mig är det en ren jävla leksak som jag la pengar på för jag ville bränna på en mc och alltid retar det ngn jävel att man kör lite och inte hade ngt roligare att lägga pengarna på och inte fan tycker jag heller att försäkringarna är dyra.Ger 13057 exakt för helår/helförsäkring...billigt tycker jag men så har vi alla olika inkomster och allt är relativt.

Tack för mig och ville spy lite galla

Olzki

Veritas hermetica
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
R1...såklart
pittbull skrev:
jo men folk verkar kunna kasta ur sig vad som hellst utan att bli informerade att det kan vara o hällsosamt..

:lol

Du framstår som en fjortis med din taskigt formulerade inlägg nedklottrade med omotiverat provocerande smilis. Att sedan komma med hot gör ju att man bara skrattar. Har svårt att tro att du ens är gammal nog för att ha hojen på din avatar och än mindre är kapabel att framföra den.

Grow up.

/O

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Olzki skrev:

Du framstår som en fjortis med din taskigt formulerade inlägg nedklottrade med omotiverat provocerande smilis. Att sedan komma med hot gör ju att man bara skrattar. Har svårt att tro att du ens är gammal nog för att ha hojen på din avatar och än mindre är kapabel att framföra den.

Grow up.

/O

Passa dig, nu kommer du få hot-PM och riskerar att få stryk.

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Olzki skrev:

Grow up.

/O
satans jävla nolla kom, o prova då, så får vi se vem som e kapabel att köra hoj.. idiot. :D :FU :squid

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Hahahaha, detta är ju kul!

Jag såg att hojen va ute på annons nu igen, måste va jobbigt med kluven personlighet när båda är inne o skriver på sporthoj.com.

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
HanneZ skrev:
Hahahaha, detta är ju kul!

Jag såg att hojen va ute på annons nu igen, måste va jobbigt med kluven personlighet när båda är inne o skriver på sporthoj.com.
snälla hannez, ring upp mej snälla, ge mej nåt ditt nr, eller adress, eller vad som hällst låt mej få träffa dej... vill vill :Bugar :Bugar :Bugar gud vad jag skulle njuta då. bara slå in din käft fan...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024