Pris på min R1a

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
Maverick skrev:
sen när skaffade Yamaha avtal med Folksam (då LF haft yamahaförsäkring en längre tid)?? sen e säkert din felförsäkrad då 98:eek:rna hade 55 kw i papperna.. därav din billiga försäkring.
sorry jag menade lf... :Bugar

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
pittbull skrev:
tror inte att jag skulle sälja längre :rofl :rofl :rofl har du oxå mkt effekt i din super snygga hoj :lol ...-... slår vad om att jag har en snyggare, bättre, o mkt snabbare maskin än dej, så lägg dej inte i sånt du inte har att göra med :7peta .

Därför du startar trådar o kollar om folk är intresserade av den. Har för mig att det va för typ 3dagar sen eller nåt.

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Hayabusa Turbo
pittbull skrev:
tror inte att jag skulle sälja längre :rofl :rofl :rofl har du oxå mkt effekt i din super snygga hoj :lol ...-... slår vad om att jag har en snyggare, bättre, o mkt snabbare maskin än dej, så lägg dej inte i sånt du inte har att göra med :7peta .

Moget inlägg...

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
pittbull skrev:
sorry jag menade lf... :Bugar

If ?? det är fortfarande LF vi menar, och dom har tagit bort Power Insurance försäkringen för hojar med beteckningen YZF enligt samtal med dom.

Det är bara gamla avtal som inte gått ut än som gäller.

R1-benji

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2005
Hoj
yamaha R1 09
Först o främst...finnaste färgen på R1....kanske beror det på att jag har en likadan,köpte den för 2 veckor sen ,gått 2700mil.på köpet fick jag öhlins stydämpare i kartong,hel uppsättning sido kåpa,enkelkuts,2 extra vanliga kuts,devil highpipe,orginal me,depå ställ ny.extra sidospeglar,lås. :) .killen hade satt ut den för 59....gav 50.så svar på din fråga 45.men det beror ju helt på om köparen blir kär i mc.n

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
pittbull skrev:
Ja jävlar, din hoj är verkligen unik. EN BLÅ R1!!! Lixom hallå lr. Knappt 10 exemplar i hela Sverige va? Om du nu kör hoj för o imponera på folk så krävs det oftast mer än ett blått kåpglas och polerade fälgar... Och jajajajaja jag vet om din "188-hästars-motor", jag har läst alla pinsamma skryttrådar.

/ Hannes

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Reta inte pittbull. Då kanske han eller hans kompisar slår dig.

MD

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
blandat
Deadmetal skrev:
If ?? det är fortfarande LF vi menar, och dom har tagit bort Power Insurance försäkringen för hojar med beteckningen YZF enligt samtal med dom.

Det är bara gamla avtal som inte gått ut än som gäller.

jag vart erbjuden deras powerförsäkringen senast förra veckan på min r6:a iaf..

Vapor

Hojgalen
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
R1 -06, KTM525sx-03, Yamaha XS400se -82
:corn

Jag har en R1:a -01 med en massa kolfiber, racekåpglas, devil highpipe+akrapovic slipon+original, öhlins styrdämpare, enkelcuts, undertray från hotbodies och lite annat smått och gott som jag tänkte mig kring en 65-70 för... dock inte till salu!

Som alla andra skriver här så hade inte jag heller betalt mer än 45-50 för en 98:a

pittbull

***MEAN MACHINE***
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
full preppad gsx-r 1000-k6a
HanneZ skrev:
Ja jävlar, din hoj är verkligen unik. EN BLÅ R1!!! Lixom hallå lr. Knappt 10 exemplar i hela Sverige va? Om du nu kör hoj för o imponera på folk så krävs det oftast mer än ett blått kåpglas och polerade fälgar... Och jajajajaja jag vet om din "188-hästars-motor", jag har läst alla pinsamma skryttrådar.

/ Hannes
du e nog bara avis :fatta! du lär nog hitta en satans massa unika prylar som du kaske inte vet nåt om din nolla... har du hij eller, e de en moped kanske :rofl :lol

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
pittbull skrev:
ja vem vet, kanske står någon o knackar på din dörr innom kort :cdevil :kulspruta :skrattaåt :fakta

Lägg ner allt skitsnack! :fatta! Folk vill inte veta om din 180osvr1.. han ville ha ett pris för sin.

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
pittbull skrev:

Av detta inlägg kan man undra om du är äldre än 15 år....
Vakna upp, det verkar bara vara du som tycker att din hoj är superdupercool.

För övrigt så är 59000kr för mycket för en 98'a.
Vill Jake The Snake behålla cykeln så sätter han ett pris på 59000kr, vill han bli av med den fort så sätt ett pris under 50000kr.

Som köpare så skulle jag inte betala specielt mycket för en cykel som har gått
lite mil, alla vet att fusk med milantalet inte är ovanligt.

Dock inte sagt att just Jake's hoj är skruvad, visst finns det hojar som på riktigt rullat så lite MEN dessa är inte vanliga.

Last edited:

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Sälj inte! En polkagrisfärgad R1 från 98 är en blivande klassiker, en hoj att äga och åldras med. Kawas version av tysk streetfighter i serieproduktion heter Z1000 och är ett namn som kommer att falla i glömska och förhoppningsvis där förbli.

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
vet en som köpte en exakt en sån i förra veckan i malmö...han prutade lite på skiten & fick den för 26tusen..så några 50tusen kan man ju se i himmeln efter att man får för den...de e ju en sak vad man KAN begära & en helt annan vad man får för den...

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
E22 skrev:
vet en som köpte en exakt en sån i förra veckan i malmö...han prutade lite på skiten & fick den för 26tusen..så några 50tusen kan man ju se i himmeln efter att man får för den...de e ju en sak vad man KAN begära & en helt annan vad man får för den...
Ja de låter ju jävligt troligt när han antagligen fått sålt den på en timme om han satte ut den för 40k på blocket. Häromveckan sålden en för 45 k på bara några timmar...

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
E22 skrev:
26000 SEK för en R1 från -98 ?? eller var det kawan du pratade om?

Det var billigt

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
HanneZ skrev:
Ja de låter ju jävligt troligt när han antagligen fått sålt den på en timme om han satte ut den för 40k på blocket. Häromveckan sålden en för 45 k på bara några timmar...
vet inte riktigt vad det är du försöker säga. men men
säljaren ville väll ha 35 tusen för den, men då bakdäcket var lite slitet sjönt skrotet till 26tusen. kan ju hålla med om att det var en bra afär..
fast dock en R1:a som ALLA andra har (tråkigt)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024