sorry jag menade lf...Maverick skrev:sen när skaffade Yamaha avtal med Folksam (då LF haft yamahaförsäkring en längre tid)?? sen e säkert din felförsäkrad då 98rna hade 55 kw i papperna.. därav din billiga försäkring.
sorry jag menade lf...Maverick skrev:sen när skaffade Yamaha avtal med Folksam (då LF haft yamahaförsäkring en längre tid)?? sen e säkert din felförsäkrad då 98rna hade 55 kw i papperna.. därav din billiga försäkring.
pittbull skrev:tror inte att jag skulle sälja längre har du oxå mkt effekt i din super snygga hoj ...-... slår vad om att jag har en snyggare, bättre, o mkt snabbare maskin än dej, så lägg dej inte i sånt du inte har att göra med .
pittbull skrev:tror inte att jag skulle sälja längre har du oxå mkt effekt i din super snygga hoj ...-... slår vad om att jag har en snyggare, bättre, o mkt snabbare maskin än dej, så lägg dej inte i sånt du inte har att göra med .
Mingves skrev:Ja, det e ett problem faktiskt, Eslöv e väl i malmötrakten va? Skall och kolla på en hoj här i GBG inmorgon faktiskt Dock ingen R1a.
pittbull skrev:sorry jag menade lf...
Ja jävlar, din hoj är verkligen unik. EN BLÅ R1!!! Lixom hallå lr. Knappt 10 exemplar i hela Sverige va? Om du nu kör hoj för o imponera på folk så krävs det oftast mer än ett blått kåpglas och polerade fälgar... Och jajajajaja jag vet om din "188-hästars-motor", jag har läst alla pinsamma skryttrådar.pittbull skrev:tror inte att jag skulle sälja längre har du oxå mkt effekt i din super snygga hoj ...-... slår vad om att jag har en snyggare, bättre, o mkt snabbare maskin än dej, så lägg dej inte i sånt du inte har att göra med .
Deadmetal skrev:If ?? det är fortfarande LF vi menar, och dom har tagit bort Power Insurance försäkringen för hojar med beteckningen YZF enligt samtal med dom.
Det är bara gamla avtal som inte gått ut än som gäller.
du e nog bara avis du lär nog hitta en satans massa unika prylar som du kaske inte vet nåt om din nolla... har du hij eller, e de en moped kanskeHanneZ skrev:Ja jävlar, din hoj är verkligen unik. EN BLÅ R1!!! Lixom hallå lr. Knappt 10 exemplar i hela Sverige va? Om du nu kör hoj för o imponera på folk så krävs det oftast mer än ett blått kåpglas och polerade fälgar... Och jajajajaja jag vet om din "188-hästars-motor", jag har läst alla pinsamma skryttrådar.
/ Hannes
ja vem vet, kanske står någon o knackar på din dörr innom kortGustav1 skrev:Reta inte pittbull. Då kanske han eller hans kompisar slår dig.
pittbull skrev:ja vem vet, kanske står någon o knackar på din dörr innom kort
Ja de låter ju jävligt troligt när han antagligen fått sålt den på en timme om han satte ut den för 40k på blocket. Häromveckan sålden en för 45 k på bara några timmar...E22 skrev:vet en som köpte en exakt en sån i förra veckan i malmö...han prutade lite på skiten & fick den för 26tusen..så några 50tusen kan man ju se i himmeln efter att man får för den...de e ju en sak vad man KAN begära & en helt annan vad man får för den...
26000 SEK för en R1 från -98 ?? eller var det kawan du pratade om?E22 skrev:vet en som köpte en exakt en sån i förra veckan i malmö...han prutade lite på skiten & fick den för 26tusen..så några 50tusen kan man ju se i himmeln efter att man får för den...de e ju en sak vad man KAN begära & en helt annan vad man får för den...
vet inte riktigt vad det är du försöker säga. men menHanneZ skrev:Ja de låter ju jävligt troligt när han antagligen fått sålt den på en timme om han satte ut den för 40k på blocket. Häromveckan sålden en för 45 k på bara några timmar...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|