SoNiC skrev:Du får Nog Betala Runt 10 000kr För Allting med ifyllning osv... Fick jag göra för min Lite mindre än din dok.
P-E skrev:Personligt tips från en kille som är supersmart.
Gör sån där tatoo som försvinner om typ 5-10 år. Finns ju sånna som går in hälften så djupt in i skinner som vanliga och därmed försvinner efter ett x antal år. Gör en sån först. Sen när du haft den i några år kan du ju bestämma dig. Tyckte du det var fint och blev nöjd fyller du i det antingen igen med sån där special tatoo som försvinner eller som en riktig tatoo.
riLLan skrev:Jag vet att killen inte skulle skratta men jag har svårt å tala med folk eller va man ska säga...känns konstigt bara..lättare över telefon..
jag har tänkt igenom den 4000 ggr å ja vet att jag vill ha den. jag badar mykke på sommaren. det är i slutet på sommaren jag tänker göra den så jag kmr nog inte hinna bada med den ändå..
runt 20-30 juli typ nånstans där å då har man ju badat mykke redan
Ska ringa imorn å höra vad killen säjjer.
Brutus skrev:Såna tatueringar existerar väl ändå inte? Det snackas om det ibland, men jag har aldrig sett eller hört om någon som gjort det.
Jag tycker personligen att det låter väldigt orimligt. Det hade ju varit en enormt stor marknad för det annars.
rozen skrev:Det finns sådana tatoos men det är kasst! Hur lätt tror ni det är att tatuera egenom 1hudlager istället för 2? En kompis till mej gjorde en sådan.. efter några år ser den daskig och suddig ut... och det försvinner inte helt... Så man blir erbjuden att tatuera i sin hudfärg!!! SÄMST kasst värdelöst! Gör absoolut inte en sådan tattoo!!!
Mavve skrev:Öööhh, kan det stämma?
Att bara tatuera i första hudlagret?
Ingen pallar väl med det?
hur kommer man ens på en sådan idé att man bara vill ha en tatuering i 3 år eller så? Måste man inte heta Mingves då?
rozen skrev:Det finns sådana tatoos men det är kasst! Hur lätt tror ni det är att tatuera egenom 1hudlager istället för 2? En kompis till mej gjorde en sådan.. efter några år ser den daskig och suddig ut... och det försvinner inte helt... Så man blir erbjuden att tatuera i sin hudfärg!!! SÄMST kasst värdelöst! Gör absoolut inte en sådan tattoo!!!
Menar du att han är den enda som kan tatuera avancerade grejer?Mavve skrev:Max här i stan som är erkänd mästare tar 2000kr i timmen och jag skulle inte låta någon annan rita på mig om det hade gällt avancerade grejjor,
Bart skrev:Menar du att han är den enda som kan tatuera avancerade grejer?
von reisen skrev:Ett tips kan vara att prata med en vuxen, och fråga: -Du jag tänkte tattuera några riktigt saftiga bokstäver över hela ryggen, kostar bara ett par tusen, det låter väl bra?
Bart skrev:Menar du att han är den enda som kan tatuera avancerade grejer?
Sant..Brutus skrev:Det handlar väl oftast inte om att tatueraren i fråga är bäst rent tekniskt sett.
Det viktigaste är ju att man förstår varandra och att man bygger upp ett förtroende.
Jag skulle inte gå till någon annan tatuerare än den jag har nu. Han är på precis samma våglängd och gör ett toppenjobb.
Ok.. har du jämfört alla tatuerare (i sverige) då lr?Mavve skrev:Han är den enda(i sverige?) som kan göra dem perfekta.
Bart skrev:Ok.. har du jämfört alla tatuerare (i sverige) då lr?
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|