Privata forumet.

-nemesis-

Medlem
Gick med
7 Jun 2007
Hoj
Kawasaki Z750 -04, gsx-r 750 -07
Frågan är, skall vi även lyfta ut tröjbeställningarna hit?

Tänk att jag och Maverick tänkte likadant??!! Måste ha hänt något konstigt i universum. Men jag tycker absolut att tröjbeställningen ska finnas här. Vill man nu köra med RoH, så vill man kanske ha en likadan tröja med. Det där med gemenskap...

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tänk att jag och Maverick tänkte likadant??!! Måste ha hänt något konstigt i universum. Men jag tycker absolut att tröjbeställningen ska finnas här. Vill man nu köra med RoH, så vill man kanske ha en likadan tröja med. Det där med gemenskap...
Klart det har hänt nåt konstigt i universum, solen skiner ju i november. :brinnerup
G - som i Gemenskap, veckans filmtips kanske? :D
[YOUTUBE-ID]TgWaK_JIO3U[/YOUTUBE-ID]

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Mycket bra förslag av VBK :tummenupp

Det privata forumet fyller en funktion om det används på rätt sätt. I huvudsak håller jag med om att de allra flesta trådarna som startas inte hör hemma där utan i det öppna forumet.

Den öppna delen av forumet är värdefullt för nya motorcyklister att komma in i gemenskapen om de så önskar. Tycker vi ska värna om den. Används det privata forumet på fel sätt och blir en förlängd arm för inbördes kontakt mellan medlemmarna på forumet bör man nog avveckla den delen helt och hållet.

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Jag blir kallad vis av VBK, tror fan han är ute efter något. :fakta

Bra att du tar upp detta VBK, med tanke på uppståndelsen det blev med mitt "RoRåå" skämt och snack om utanförskap så är jag förvånad att det inte kommit upp tidigare.

Vi håller tjuvinfo och annat relaterat till detta kvar i den privata men jag tycker att allt annat skall avhandlas här.
Frågan är, skall vi även lyfta ut tröjbeställningarna hit?

Den understrykna kan jag hålla med om annars tycker jag att det slutna forumet skall bort. Hård moderering helt enkelt.
Finns PM funktion för privata fester om man inte vill bjuda in allt folk.

Hade vi inte haft forumet öppet förr i tiden så hade vi fortfarande varit 6 personer som körde tillsammans. Så få var vi faktiskt en gång i tiden.

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Mexare? Det ser mer ut som Magnus Uggla. :D
Det är mycket riktigt Magnus Uggla som spelar sliskig bög, Nicklas Wahlgren blev alla killars idol, han fick gänga och bada naken med Ulrika Örn. Niels Jensen gjorde iallafall inte oss skåningar nån tjänst (syntharen i gruppen Barn) :D:tummenupp

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Det är mycket riktigt Magnus Uggla som spelar sliskig bög, Nicklas Wahlgren blev alla killars idol, han fick gänga och bada naken med Ulrika Örn. Niels Jensen gjorde iallafall inte oss skåningar nån tjänst (syntharen i gruppen Barn) :D:tummenupp

Jo jag kommer ihåg den filmen. Det var full hysteri i skolan när den kom. Staffan Hildebrand var på solkan och föreläste och hade sig.

Mogge.

fd.suzukimogge
Gick med
11 Mar 2009
Hoj
Kawa ZX9R
Bästa tråden på länge.
Min synpunkt som ny här,jag tog kortet sent i höstas,ville köra med på nån runda i våras som övningskörare,mest för att lära känna mer folk.Men det var inte så vettigt att övningsköra med er på nån tisdagsrunda,vilket jag förstår,så det blev aldrig av.Väl när jag fått kortet så blev det tyvärr inte många chanser att komma loss för att följa med på nån runda iomed jobb etc.Sulle med en gång här nu på slutet,men som en del av er vet så sket det sig i sista stund,startmotorn gick åt skogen.Rundorna till sjöbo har inte blivit av eftersom ni kör 16.30 och jag jobbar till minst 17.Nu är hojen såld och annan bättre införskaffad och tanken är att börja köra och umgås lite mer med er galningar,en del av er känner jag sen tidigare,men låååångt ifrån alla.Men som nu på sistonde har det precis som VBK,Maverick mfl skrivit,känts som att ROH har blivit ett slutet sällskap.Tex alla fick va med o rösta hur tröjan skulle se ut,sen när det blivit aktuellt med köp av tröja så är det bara ett visst antal speciellt utvalda som kan handla.Och sen som påståtts här,öppna forumet har mer eller mindre dött ut helt.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Mycket bra förslag av VBK :tummenupp

Det privata forumet fyller en funktion om det används på rätt sätt. I huvudsak håller jag med om att de allra flesta trådarna som startas inte hör hemma där utan i det öppna forumet.

Den öppna delen av forumet är värdefullt för nya motorcyklister att komma in i gemenskapen om de så önskar. Tycker vi ska värna om den. Används det privata forumet på fel sätt och blir en förlängd arm för inbördes kontakt mellan medlemmarna på forumet bör man nog avveckla den delen helt och hållet.

Bra sagt.

Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...