Bästa tråden på länge.
Min synpunkt som ny här,jag tog kortet sent i höstas,ville köra med på nån runda i våras som övningskörare,mest för att lära känna mer folk.Men det var inte så vettigt att övningsköra med er på nån tisdagsrunda,vilket jag förstår,så det blev aldrig av.Väl när jag fått kortet så blev det tyvärr inte många chanser att komma loss för att följa med på nån runda iomed jobb etc.Sulle med en gång här nu på slutet,men som en del av er vet så sket det sig i sista stund,startmotorn gick åt skogen.Rundorna till sjöbo har inte blivit av eftersom ni kör 16.30 och jag jobbar till minst 17.Nu är hojen såld och annan bättre införskaffad och tanken är att börja köra och umgås lite mer med er galningar,en del av er känner jag sen tidigare,men låååångt ifrån alla.Men som nu på sistonde har det precis som VBK,Maverick mfl skrivit,känts som att ROH har blivit ett slutet sällskap.Tex alla fick va med o rösta hur tröjan skulle se ut,sen när det blivit aktuellt med köp av tröja så är det bara ett visst antal speciellt utvalda som kan handla.Och sen som påståtts här,öppna forumet har mer eller mindre dött ut helt.