sofiiiii
Rödtotten
Jag har ABU skivlås både bram och bak på båda mina mc, stora ABU kättinga bak på båda samt att båda cyklar står i ett garage som ´är larmat och hundbevakat. Bägge cyklarna är dessutom helförsäkrade
Lilla nodde, nu motsäger du dig själv lite grann. Varför så mycke lås, bevakning, larm m.m? du har för helvete HELFÖRSÄKRING!!!!! Då gör det väl inget om de blir stulna? har du inget vanligt cykellås du kan använda (om du nu tvunget ska ha ngt lås)?? onödigt att lägga ut sååå mycke pengar på feta lås & larm när du ändå har den helförsäkrad. Eller hur? Eftersom du heter nodde o verkar allmänt trög så håller du säkert me mig..lika bra att ställa ut dina hojjar på gatan direkt..
och en grej till..du verkar se ner på alla kaffesäljande biträdande som jobbar på mack..du tror du är så jävla mycke bättre än alla andra. kom ner på jorden för helvete! Även om nu mot förmodan skulle börja köra med oss så tror jag ALDRIG du kommer få tillgång till de privata forumet med den attityden du har. Och tror du själv att vi skulle visa nån respekt för dig när du ser ner på oss andra? det kan du glömma...
...gå o lägg dig. vafan gör du här? bara ute för o provocera...
bifogar en bild på bra lås som kanske funkar bättre för dig som har hojjar på helförsäkring..finns dessutom i flera olika färger..