Privata forumet

Status
Ej öppen för fler svar.

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
Jag har ABU skivlås både bram och bak på båda mina mc, stora ABU kättinga bak på båda samt att båda cyklar står i ett garage som ´är larmat och hundbevakat. Bägge cyklarna är dessutom helförsäkrade

Lilla nodde, nu motsäger du dig själv lite grann. Varför så mycke lås, bevakning, larm m.m? du har för helvete HELFÖRSÄKRING!!!!! Då gör det väl inget om de blir stulna? har du inget vanligt cykellås du kan använda (om du nu tvunget ska ha ngt lås)?? onödigt att lägga ut sååå mycke pengar på feta lås & larm när du ändå har den helförsäkrad. Eller hur? Eftersom du heter nodde o verkar allmänt trög så håller du säkert me mig..lika bra att ställa ut dina hojjar på gatan direkt..

och en grej till:mad:..du verkar se ner på alla kaffesäljande biträdande som jobbar på mack..du tror du är så jävla mycke bättre än alla andra. kom ner på jorden för helvete! Även om nu mot förmodan skulle börja köra med oss så tror jag ALDRIG du kommer få tillgång till de privata forumet med den attityden du har. Och tror du själv att vi skulle visa nån respekt för dig när du ser ner på oss andra? det kan du glömma...

...gå o lägg dig. vafan gör du här? bara ute för o provocera...:mad:

bifogar en bild på bra lås som kanske funkar bättre för dig som har hojjar på helförsäkring..finns dessutom i flera olika färger..

Bifogat

• Cykellaes-1900-55A-Olika-faerger.jpg
    Cykellaes-1900-55A-Olika-faerger.jpg
    2.8 KB · Visningar: 232

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
shit asså nu är det riiiiktigt dålig stämning. Henke eller ww. Lås, ta bort det tillförs inget nytt till tråden ändå bara samma mög som ältas om och om igen.

Nodde: snälla ta dig en funderare på vad du har skrivit, och om du ens VILL köra med ROH. Den attityden du har visat är bara respektlös och som i så många fall endast dyker upp via forum. Jag har svårt för att tro att du hade sagt samma saker face 2 face.

sen x antal inlägg tillbaka har denna tråden blivit fullkomligt OT där INGET konstruktivt har lagts fram endast pajkastning.. Trodde ALDRIG att jag skulle läsa en tråd som den här på ROH utan bara på övriga sporthoj då JAG bara har positiva saker att säga om ROH (nästan så mina vänner tror att vi är nån kult eller liknande).

Om ingen har något nytt att tillföra till rubriken tycker jag att vi lägger ner den här tråden illa kvickt och lägger tid och ork på nått annat roligt istället.

:krama:krama

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
shit asså nu är det riiiiktigt dålig stämning. Henke eller ww. Lås, ta bort det tillförs inget nytt till tråden ändå bara samma mög som ältas om och om igen.

Nodde: snälla ta dig en funderare på vad du har skrivit, och om du ens VILL köra med ROH. Den attityden du har visat är bara respektlös och som i så många fall endast dyker upp via forum. Jag har svårt för att tro att du hade sagt samma saker face 2 face.

sen x antal inlägg tillbaka har denna tråden blivit fullkomligt OT där INGET konstruktivt har lagts fram endast pajkastning.. Trodde ALDRIG att jag skulle läsa en tråd som den här på ROH utan bara på övriga sporthoj då JAG bara har positiva saker att säga om ROH (nästan så mina vänner tror att vi är nån kult eller liknande).

Om ingen har något nytt att tillföra till rubriken tycker jag att vi lägger ner den här tråden illa kvickt och lägger tid och ork på nått annat roligt istället.

:krama:krama

kunde inte sagt det bättre själv, bra anthony :tummenupp håller me dig fullständigt. Ta väck tråden (eller nodde:rolleyes:)..kommer skapas ett privat forum oavsett...anledningen har ju redan diskuterats x antal gånger så behöver inte dra upp det igen..och jag hoppas folk utanför roh kan förstå varför vi har detta forum...

sorry om mitt förra inlägg blev lite smått aggressivt kanske :rolleyes:.va tvungen o få det ut mig, va på dåligt humör..(osten va slut hemma och skulle tvunget ha toast me ost i till frukost:D)

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
kunde inte sagt det bättre själv, bra anthony :tummenupp håller me dig fullständigt. Ta väck tråden (eller nodde:rolleyes:)..kommer skapas ett privat forum oavsett...anledningen har ju redan diskuterats x antal gånger så behöver inte dra upp det igen..och jag hoppas folk utanför roh kan förstå varför vi har detta forum...

sorry om mitt förra inlägg blev lite smått aggressivt kanske :rolleyes:.va tvungen o få det ut mig, va på dåligt humör..(osten va slut hemma och skulle tvunget ha toast me ost i till frukost:D)

Kan det inte vara idé att lägga till en kommentar under länken till varför det privata forumet finns och anledningen till att inte alla har tillgång till det? Egentligen har inte folk utanför med att göra varför det finns, men det känns mindre provocerande om man får förklarat varför.

Sen finns det alltid folk som inte köper argument man kommer med, men det är en annan historia.

Orange Haze

Im on a highway to hell ;)
Gick med
18 Dec 2009
Hoj
Yamaha R6 -99
Skapa ett ett privat forum, I dont give a fucking damn, really! I just dont understand what`s so fucking secret? Your stolen bikes? Whats the secret??? Har som sagt bara dåliga erfarenheter av att just en speciell krets får veta vissa saker.... Fast det har väl med min ålder att göra?

Nodde: Varför är du så jävla nyfiken?

Orange Haze

Im on a highway to hell ;)
Gick med
18 Dec 2009
Hoj
Yamaha R6 -99
Jävla massa läsning, men har fått in tillräckligt med info känns det som för en kommentar..
Jag har väldigt nyligen gått med i RoH, varit med på ett par Torsdags AW och så, vet vilka vissa är sedan innan, umgås med en del, men största delen är nya ansikten för mig.
Min syn på RoH är först och främst ett gemensamt intresse, dock är detta endast njutbart på vår/sommaren/höst i sin fulla bemärkelse. Därför tycker jag det är sjukt kul att så många engagerar sig i att anordna träffar, filmkvällar, aw, pulkaåkning och annat som är skitkul! när man inte kan åka båge.
Detta är ju en "kompiskrets" som är till för intresset och varandra. Jag ser verkligen fram emot körningarna till våren och att lära känna de flesta bättre :)
Min syn på det privata forumet är väldigt positivt, jag tycker det är väldigt bra att inte alla kan läsa det som skrivs där, på grund av personuppgifter, stölder och andra saker. Detta villa man ju inte ha i allmänna forum, då kan man ju lika gärna sätta ut en annons i tidningen med all info.
Nodde: Privata delen är till för privata angelägenheter, alltså saker som inte rör dig då med andra ord, inte heller dem som inte har tillgång dit.
Den negativa delen med privata forumet är att det tydligen inte finns koll på vem som har tillgång dit, bra att göra en uppdatering av detta kanske, och man ska givetvis inte dölja sig bakom ett nick om man vill ha tillgång dit, går fetbort!
Angående stulna bågar och annat så är det skitbra att vi hjälps åt, tyvärr så verkar inte Nodde fatta detta, utan vill endast köra sin både på en landsväg utan att tänka en tanke på att hjälpa sina vänner, ta en fika på vintern eller annat som inte har med själva körningen att göra.

Tycker inte det är lönt att tjabba om detta med stölder, försäkringar, privatforum eller inte med Mr Nodde, eftersom han verkar ha teflonhjärna så allt som sägs rinner av direkt ändå!

Ha det gott! Kärlek!

RoH Rockz! :D

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
haha nicke... teflonhjärna... :tummenupp

Jag tycker det är dags att vi stänger ner den här tråden nu...

Last edited:

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Tänk på vad ni skriver nu bara...

Även om Nodde inte har samma åsikt som vi, så representerar vi RoH när vi skriver på detta forumet. Och kommer man som ny in och börjar läsa (i slutet av tråden kanske), så är här många inlägg som jag anser vara på gränsen till personliga påhopp.
Vi är ett glatt och trevligt gäng, som välkomnar nya ansikten på alla våra aktiviteter, både med och utan mc. Låt inte någon få en chans att säga något annat :)

I övrigt röstar även jag för att denna tråden tas bort.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln