99Micke99
Gubbe på 2 hjul
Det här med hojåka kommer definitivt ruinera mig. Inte nog med alla prylar man "måste" köpa....nu ska man behöva flaxa iväg till Dubai för lite one-on-one med en svindyr privat coach. Men va fan, det är det väl värt?
Jag vet inte om du kommer vinna så mycket på att ha en privat instruktör. Alla saker som man gör på gröndal kan göras på storbana. Det gäller att veta vad ska man göra, sittställning, blick, gaskontroll osv... när man hört dom sakerna rabblas ett antal ggr så vet man vad som gäller. Man får öva på några saker åt gången eller En sak åt gången.
Tja, läs SMC´s fullkontroll.
Det man kan göra då är att börja öva själv för det kan ingen instruktör göra åt en. Inte ens om han hette Valentino Rossi.
Om man ser på din avatar så har du ju en del att öva på när det gäller kroppsförflyttning. (kanske tom jag som tagit bilden)
Men jag vet ju också efter att ha gått kurs efter att ha övat med kärringen bakpå. och allt kändes klockrent. Så när man väl kommer dit och kör i ett högre tempo är det svårt/omöjligt att göra som det instruktören stått o messat om på kursdagen.
Det här med hojåka kommer definitivt ruinera mig. Inte nog med alla prylar man "måste" köpa....nu ska man behöva flaxa iväg till Dubai för lite one-on-one med en svindyr privat coach. Men va fan, det är det väl värt?
Att jag har en del att öva på är ganska solklart, tex kroppsförflyttning, gaskontroll, svängpunkt, bromspunkt, blick, balans, spårval mm mm. Därav denna tråd...
Det vore iofs ganska konstigt om jag inte hade det eftersom jag hade haft mitt A kort i ca 2 veckor när bilden togs Rätt säker på att det var du som filmade på Gröndal, bilden är från filmen
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |