*Svensken*
www.potatoesmc.com
- Gick med
- 20 Aug 2003
- Hoj
- Aprilia RSV4 Factory Aprc 2011 + Aprilia sportcity 125
Resultat från tävlingen får man inte läsa om men när det sker en otäck avåkning då ska aftonblaskan fasen skriva
Kan inte hitta några PSBK-race på RFM.Ja precis! Kan ingen ladda upp PSBK-racen i HD i sin helhet från RFM t tuben istället?
@S&S3M
http://www.stcc.se/2012/07/07/sommarrace-gick-hem-hos-publiken/ skrev:Det blev ett skönt sommarrace på Mantorp Park när STCC gästade banan i helgen. Mer än 5 000 personer var på plats för att se motorsport på hög nivå.
–STCC tillsammans med sina supportklasser Camaro Cup, Carrera Cup och Pro Superbike lockar publiken, säger Tony Bryntesson en av huvudmännen bakom Camaro Cup. Mantorp Park i semestertider är ett oprövat kort och det här visar att konceptet med en bra produkt, effektiv PR- och marknadsföring fungerar.
–Jag var överraskad av hur mycket folk det var, säger teamchefen för Chevrolet Motorsport Sweden, Nicklas Karlsson. Det har varit en jättebra helg med bra väder, hård racing och härlig stämning.
–Vi lägger en ny grund för hur vi kommer att arbeta med marknadsföring av våra evenemang och det är glädjande att det ger resultat, säger Patrik Blomqvist, marknadschef på STCC AB. Vi visste att Mantorp Park mitt i sommaren skulle bli tufft och den här helgen överträffar våra förväntningar.
Nu vill jag inte vara så där tråkig & negativ.. Men undrar verkligen om jag var på samma race som beskrivs här nedan av STCC. Det var ju för f-n helt tomt på läktarna! När det var (världens tråkigaste) lunchpaus så gick vi runt i depån & det var långt ifrån trängsel om man säger så..
Ljuger STCC eller var det fullt av nakna brewdar nånstans (som vi uppenbarligen missa)
Henrik, vit lögn kallas det nog. 5000 på plats är inte 5000 i publik. Det är nog alla personer inklusive personal, funktionärer, förare och familjer till dom, sen publik.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|