Om det du skriver stämmer, så är de ju anmärkningsbart...
Jodå, jag var med vid utrullningen med Fredde när de kom med det innan start..
Patetiskt är bara ordet, när Fredde redan byggt cykeln för att klara ljudkraven (längre dämpare)
Om det du skriver stämmer, så är de ju anmärkningsbart...
Tycker dock Petter och Svensken kan skita i att wheela på banan under race / warmup. Tycker det är smått oseriöst på det sättet som gjordes. Känns inte så rejsigt.
VA?? Skojar du eller är du ironisk?
Feeta wheelies är ju ett måste! I många fall har ju inte publiken någon aning om att det går att köra en motorcykel på det viset
Mer wheelies! Helst långa, höga och ståendes!
Race 1, som körs på fredagen, spelas inte in och kommer inte att sändas. Trist som fan för oss och för förarna (för att inte tala om deras sponsorer).
jag trodde det var roligare som swedie säger när hojarna i dikttaturiskt led kör ut på banan,alla kör ett varv med båda händerna på styret och tittar ner i backen.
efter racet som helst ska gå på led så kör de direkt i depå utan att visa vem som vann.inte burna på banan eller slanga eller vinka.om de inte kan göra en trippelvolt efter målggr så har vi redan sett det och då fortsätter vi diktaturledet istället.....
not.ironi
...
Vad jag vet så riggar Viasat-folket upp på fredagen (eller fredags eftermiddagen/kvällen) och gör en del intervjuer m.m. Om de skulle behöva vara på plats redan dagen tidigare så blir väl notan typ 25-30% högre. Samt så ska det finnas utrymme i tv-tablån m.m.
...
Haha, det är bra. Man ska alltid ha något nytt att förbättra/gnälla på
Upplägget är ju mycket bättre än ifjol. I år kör man iallafall två race, race drar ju publik. Inte träningar.
Sedan att det för tillfället inte sänds på TV är ju en sak, det hade ju vart kul som fan självklart. Men det är nog inte så lätt att baka in sådant hur som helst, kostar ganska mycket pengar...
Jag menade inte att dagens upplägg är fel, bara att det är synd att vi som inte är där inte får se race 1Haha, det är bra. Man ska alltid ha något nytt att förbättra/gnälla på Upplägget är ju mycket bättre än ifjol. I år kör man iallafall två race, race drar ju publik. Inte träningar.
Alla kan tyvärr inte "skaffa" Viasat Motor i dagsläget. Själv var jag tvungen att ta det via ComHem då jag har Canal Digital till alla andra kanaler.Skit i RU och skaffa Viasat Motor. Det är det bästa som hänt i TV-väg för oss racingnördar....
Jag antecknar: Wheela mera...
http://www.racing-underground.com/Sjukt frustrerande det här! Och vad är RU och varför kan jag inte Googla fram alltihopa som man brukar kunna med allt annat?
"Jag åkte 1 mil på bakhjulet...bla, bla..." Nä det är inte lika spännande när man kan det. Så är det med skydiving o alla andra extremsporter också - när man gjort något är det inte lika roligt längre. Vem är roligst att kolla på Rossi eller Pedrosa? Jag blir alltid glad när jag ser en hojåkare köra bakhjul eller en bil som racar vid rödljus. Mer bakhjulsåka, powerslides, o lek (även under race). Svensk motorsport behöver "roliga" profiler.
Kommer ihåg när Rossi och grabbarna började ställa upp hojarna (fler år sedan). Det var ju fan därför man kollade - hur de kontrollerat sladdade runt
..aha. Tack, hade ju vart grymt att se.
Nån som har en invite över? Verkar ju vara ett trevligt ställe..?
Skit i RU och skaffa Viasat Motor. Det är det bästa som hänt i TV-väg för oss racingnördar. Skiter i alla andra kanaler och tittar nu förtiden endast på Viasat Motor, iallafall när inte tjejen är med Då får man ju kika på lite svenska hollywood fruar och sånt. Visst är det kul men Viasat Motor har besannat mina drömmar om en ren motorsport kanal. Det enda som fattas är WSBK och WSS, men där kan man ju skaffa Eurosport Player.
Pro Superbike, MotoGP, Moto2, 125GP, Red Bull Rookies Cup m.m.
Och för mig som även är bilintresserad är det mumma med Formel 1 och WRC, STCC, Carrera Cup och så vidare!
Längtar till Falkenberg om 1.5 månad nu
Edit: Ännu en trevlig sak med Viasat Motor. Då tävlingar sällan körs under vardagar visar man en hel del repriser under vardagarna. Tex F1 och MotoGP går rätt så ofta. Samt då ibland klassiska race. Grymt!
.
OCH, inte att förglömma... INGA REKLAM AVBROTT MITT UNDER RACEN!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|