Sant, men vilken miss producenten gjorde när Jimmy och Micke fajtades på sista varvet...Jag tyckte att det var ett riktigt bra race om man bortser från de 2 första som var i en egen klass. Det var ju kamp om 3:e platsen och neråt hela racet.
Sök på Racing Underground på Google så har du svaret. Har för mig att forumägarna inte gillar när man skriver direktlänkar.Vad är RU för något?
Sant, men vilken miss producenten gjorde när Jimmy och Micke fajtades på sista varvet...
Sök på Racing Underground på Google så har du svaret. Har för mig att forumägarna inte gillar när man skriver direktlänkar.
Samma här.hade gärna gjort det men måste ha vart medlem i 3 månader
Samma här.
Den är på, men jag har inte fått något SMS. Ring iställetMen hörru, kolla din telefon va, SMS . Gubbe !
//Nitrous
Det var ingen äkta HD-sändning, bara uppskalat från kamerans 720 x 576 till 1920 x 1080. Brukar dock se bättre ut eftersom uppskalningen sker före utsändning.Eurosport HD sände ju MotoGP förra året så kameror för det har dom bevisligen.
hans gashandtag satt inte fast ordentligt så det gick inte att gasa med hojjen. Hela handtaget snurrade när han gasade och så höll det på att glida av så han hade lite problem att gasa och komma åt bromsen.Trist att Svensken åkte bakåt, var ju med fint i början.
Fan vad surt!hans gashandtag satt inte fast ordentligt så det gick inte att gasa med hojjen. Hela handtaget snurrade när han gasade och så höll det på att glida av så han hade lite problem att gasa och komma åt bromsen.
Jävligt surt!!
Ganska tråkigt race, Filip var för överlägsen.
Trist att Svensken åkte bakåt, var ju med fint i början.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|