Hur kommer det sig att Papunen DNS'ade i båda heaten idag? Han körde ju warmup?
Bara för du kör Profil med frun så hindrar inte det att ta en Näcken för snedsprångetEn sak som jag funderat över är allt kring PRO SBK å alla sponsorer som skall synas överallt, ordning å reda att alla klisterlappar sitter som det skall och enhetsdäck pirelli samt att det skall vara en pirellikeps på skallen när man står på pallen.
Min undran e egentligen om man får ha en pirellikeps på skallen samtidigt som det står Dunlop med stora bokstäver på bröstet på stället,,, eller har det kanske ingen betydelse
Nån som vet ,,,,,,
Med tanke på (vilket jag tror) uppbackningen Lukas har så presterar han imponerande
Privatarna gjorde bra ifrån sig också
Enl. BMW killen var den en vevstake som gick under träningen. Hojen hade precis gått i IDM (eller vad det nu heter) med medelhastighet på runt 200,på Knutstorp runt 150. Trodde det kunde bero på att oljan inte hade smort tillräckligt.
Har själv för lite kunskap för att ifrågasätta utan förmedlat bara i info. Har bilder på den rasade motorn när den ligger i en plast back med kolvarna synliga.
Det har varit två fantastiskt roliga dagar på Knutstorp, trots dålig körning av mig under förmiddagens heat.
Heat 1 och 3 var desto roligare med mer racebetonad körning, där jag t o m för några varv lyckades ta mig ifrån sistaplatsen. En Rookiemiss skickade mig tillbaka.
Du som funderar på att ta chansen att delta, ta den! Det är kul och det finns många lärdomar att göra. Du kan också på första parkett förundras över hur j-la fort det körs i täten. Mina gratulationer till Filip till tio raka och hoppas att du är tillbaka om fjorton dagar.
Ett stort tack till Rachid för att han gav mig chansen och till alla andra för alla lyckönskningar och glada tillrop!
Från nye # 53, fd # 55.
Min undran e egentligen om man får ha en pirellikeps på skallen samtidigt som det står Dunlop med stora bokstäver på bröstet på stället,,, eller har det kanske ingen betydelse
Nån som vet ,,,,,,
Om inte Pirelli avtalat om att vara enda däcksponsor (inte bara leverantör) är det bara att köra. Har de det i avtalet så tar det nog hus i helvete snart...
Du som funderar på att ta chansen att delta, ta den! Det är kul och det finns många lärdomar att göra. Du kan också på första parkett förundras över hur j-la fort det körs i täten. Mina gratulationer till Filip till tio raka och hoppas att du är tillbaka om fjorton dagar.
En sak som jag funderat över är allt kring PRO SBK å alla sponsorer som skall synas överallt, ordning å reda att alla klisterlappar sitter som det skall och enhetsdäck pirelli samt att det skall vara en pirellikeps på skallen när man står på pallen.
Nån som vet ,,,,,,
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |