Bensin priset är nu 20.63 kronor litern för dom som kör i pro superbike!
pga miljöbränsle!
För Aspen Racing? Det var billigt, jag betalar mycket mer.![]()
Jaha så nu får man byta trattarna då, undrar om det gäller i challenge också?
Bensin priset är nu 20.63 kronor litern för dom som kör i pro superbike!
pga miljöbränsle!
Om du förfasas över det höga soppapriset för Pro förarna så är väl det bara en liten droppe i havet för dom, med tanke på den nätta startavgiften.
Om du förfasas över det höga soppapriset för Pro förarna så är väl det bara en liten droppe i havet för dom, med tanke på den nätta startavgiften.
Vart får man tag på den soppan när man inte är på en P-r-o (herr Skölds uttal) Superbike / STCC tävling?
Vart har du läst det?Jaha så nu får man byta trattarna då, undrar om det gäller i challenge också?
Det är för att du köper en annan sort. Du köper "Aspen Racing Fuel" som är det mest extrema tävlingsbränslet som dom har. PRO ska köra på "Aspen HP Plus".
Vart har du läst det?
Vart får man tag på den soppan när man inte är på en P-r-o (herr Skölds uttal) Superbike / STCC tävling?
Jag tror inte Nordgren gillar mig, han bor ju i Nykvarn (max 1 mil från mig) och har aldrig ens försökt bjöda över en.. illaJag köper Aspen av Nordgren.
Ja det är santDra av lite på startavgiften så är det minst samma i SM/SO.
Dra av lite på startavgiften så är det minst samma i SM/SO.
Jag tror inte Nordgren gillar mig, han bor ju i Nykvarn (max 1 mil från mig) och har aldrig ens försökt bjöda över en.. illahehe
Ja det är ju lite tröttsamt och extremt oekonomiskt att byta hoj varje år. Jag hade tänkt behålla R1'an ett år till men har fått reda på att 2009 så kommer en helt ny R1... igen. Typiskt.Ja det är sant![]()
Men i dessa rookie/amatörtävlingar/klasser kan man dra ner ett set däck, inte behöver byta hoj varje år
Bryr du dig
Ja det är ju lite tröttsamt och extremt oekonomiskt att byta hoj varje år. Jag hade tänkt behålla R1'an ett år till men har fått reda på att 2009 så kommer en helt ny R1... igen. Typiskt.
OkejPå Stcc hemsida under Reglemente!
Det har ju varit tvåårsintervaller på de flesta literhojar de senaste åren så det kan väl inte komma som någon överraskning?Ja det är ju lite tröttsamt och extremt oekonomiskt att byta hoj varje år. Jag hade tänkt behålla R1'an ett år till men har fått reda på att 2009 så kommer en helt ny R1... igen. Typiskt.
Du måste dock tänka på att hojarna kommer att mappas om efter detta bränsle. Och då vill man ju helst köra med samma bränsle på alla tester, kval osv osv. Plötsligt ökade den "lilla" summan du pratade om!
..
Jag tror inte Nordgren gillar mig, han bor ju i Nykvarn (max 1 mil från mig) och har aldrig ens försökt bjöda över en.. illahehe
Du är väl inte så naiv att du tror att det varit någon som tankat 95 på Jet macken av dom som körde förra året. Den prisskillnad som som är på Aspen soppan och den som dom tidigare använt måste ändå i totalen vara en piss i havet i deras total racebudget.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |