sandstream
Guest
Skitenkelt!Om jag visste hur![]()
Skapa en ny tråd, skriv det du vill, bläddra ner lite och välja att skicka med en POLL. Ange svarsalternativen, vips så är det klart
Skitenkelt!Om jag visste hur![]()
Okej, dåså. det besvarar frågan. Nästa problem är väl att min race-ecu inte anländer förrän i slutet på April... missade beställningsdatumet (8 nov) med 1 arbetsdag... suck.
Skitenkelt!
Skapa en ny tråd, skriv det du vill, bläddra ner lite och välja att skicka med en POLL. Ange svarsalternativen, vips så är det klart![]()
Tycker att det är så jävla tråkigt att en kille som Jimmy Lindström inte har fått till en styrning. Förhoppningsvis ska man ju kunna få betalt även när man tävlar i roadracing i Sverige. Det är ju iallafall en framtid som vi förhoppningsvis är på väg mot..
Tycker att det är så jävla tråkigt att en kille som Jimmy Lindström inte har fått till en styrning. Förhoppningsvis ska man ju kunna få betalt även när man tävlar i roadracing i Sverige. Det är ju iallafall en framtid som vi förhoppningsvis är på väg mot..
Jag läser att Henrik Stenberg ska teama men en Christer Andersson... Hmmmm, vem är det? Känner jag honom?
En trevlig skåning som kört Superbike de tre senaste åren och innan dess Veidec när det var supersport. Trea i SB Challenge 2007. Kör typ 46or på Falken o ettor på Knutstorp. Teamade m BennyBåge 2007.
Trevlig skåning??? Finns det?![]()
Jomen nu vet jag nog, teamade med Benny (som juh platsar i kategorin trevlig skåning)...
En trevlig skåning som kört Superbike de tre senaste åren och innan dess Veidec när det var supersport. Trea i SB Challenge 2007. Kör typ 46or på Falken o ettor på Knutstorp. Teamade m BennyBåge 2007.
46 på Falken kommer man tyvärr inte så långt med längre
http://www.bennysracing.com/resultat/070923Race.pdf
46 på Falken kommer man tyvärr inte så långt med längre
http://www.bennysracing.com/resultat/070923Race.pdf
Nej, inte om man vill slåss om pokaler. Men Krille är ju rena tonåringen jämfört med den där Lilja så det finns väl gott om tid till att åka 45or för Krille.
Med ny asfalt på Falken i år får vi kanske tom se någon 44a!
Jag hoppas innerligt att det är många som planerar köra... ? Så vi INTE sviker STCC eller TV!!! Det får inte ske!
Framförallt med tanke på att det inte kostar så mycket (i sammanhanget) med tanke på Pro Supercard. Som förövrigt STCC själva vart så noga med att informera om
![]()
ProSupercard???
Man kunde väl köpa wildcard till 3 race och till rabatterat pris. Sedan fanns det ett begränsat antal sådana wildcard har jag för mig.
Priset var runt 9000kr + moms (6-8%) för alla 3 race istället för ca 6000kr/race (+moms).
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |