Jo, du har helt rätt, långa spiror, från backen till pungen .
Allvarligt talat har jag inte särskilt långa ben, hmm, hur fan skulle det se ut till mina 165cm längd . Men dock rätt vältränad, möjligen därför mitt helställ vart galet i storlek, men kan dock garantera att du aldrig skulle kunna använt det pgr utav din längd, fan jag fick ju pipig röst när jag lyft armen , inte nog med det, fick ju inte i båda för att det blev för trångt.
Så dömma av din beskrivning skiljer det mycket på modellerna, eller så kom du ut ur en pastakvarn .
Får mitt nästa vecka, skriver och berättar mer då
Haha, stor pung då?
Fick just hem mitt nya PRX-5 som jag köpt från louis.de.
Storlek 48. (181cm låååång, 67 kilo tuuung! )
Sitter som väntat. Tight. Kan inte gå upprätt än, men det kommer bli
perfekt när det är inkört!
Såna där tjocka mjuka skydd sitter lite överallt, knän, armbågar, axlar,
lite på framsidan, OCH I arslet! Inte dumt, det har jag aldrig sett förut!
Man behöver komplettera med lite saker.
*Höftskydd
*Hårda skydd till knän
*Hårda skydd till armbågar
*Hårda skydd till axlar.
Annars verkar första intrycket vara att det är oerhört välsytt
och skinnet känns tjockt och bra. Ändå betydligt mjukare och
lättare att ta av och på än mitt Vanucchi i samma storlek.
Ha D
peppe
Edit: Var bara tvungen att okynnesköpa lite. 179Evro. Kunde inte motstå det,
och ett extra ställ kan ju alltid vara bra att ha.
Nice Jag behöver komplettera med armbågsskydd. Trodde att de befintliga skulle vara bra efter att ha klämt på en polares ställ, men tji fick man. Jag beställde Super Shield skydden till axlar, knän och höft.
Då jag tyckte dessa ändå kändes lite tunna så har jag nu stoppat in båda skydden på samtliga ställen, och nu känns det som att det kan vara ok. Har dock inte provkört än, men ett utlåtande kommer om någon timme eller två.
//Edit
Det här meddelandet skulle ha skickats igår vid 14-tiden. Av någon outgrundlig anledning kom det inte iväg, och nu såg jag att det skrivits massa grejer i tråden som inte fanns där tidigare. Men jag är bakis, så jag orkar inte ändra på texterna.
Fick förresten aldrig provat stället igår, däremot hann jag med att bli tagen av farbror blå för bakhjulsåka samt att meka i ösregnet då hojfan packade ihop utanför Arlanda när jag var ute på min reservdelsjakt. Lite ironiskt faktiskt
Last edited: