Jag sitter här i Zell am See i Österrike och upptäkte idag när vägarna torkat att hojen inte längre vill ga upp pa bakan. Varken pa etten och när jag försöker kopla upp den pa tvaan. Den pabörjar en resning men dör och gar ner igen efter ngn decimeter i höjd. Det känns som att jag har 200kg vikt pa styret.
Det enda jag kan misstänka vara problemet är att bakfälgen spinner i bakdäcket. De är förstas lite svart att se, men det känns lite som det. Jag hade det problemet en annan gang och da var ringtrycket bak för lagt. Nu är fallet inte sa. Jag har 2,9 bak och 2,4 fram.
Mina däck är Michelin Pilot Power 2CT
50/190 17 bak
70/120 17 fram
Detta är mycket störande da det inte var nagra problem igar. Att enbart dra pa rullen är inga problem, där finns det kräm. Detta känns bara av när jag sta ta upp den pa slangen.
Nagon som har ngt förslag om vad det kan vara?
Det enda jag kan misstänka vara problemet är att bakfälgen spinner i bakdäcket. De är förstas lite svart att se, men det känns lite som det. Jag hade det problemet en annan gang och da var ringtrycket bak för lagt. Nu är fallet inte sa. Jag har 2,9 bak och 2,4 fram.
Mina däck är Michelin Pilot Power 2CT
50/190 17 bak
70/120 17 fram
Detta är mycket störande da det inte var nagra problem igar. Att enbart dra pa rullen är inga problem, där finns det kräm. Detta känns bara av när jag sta ta upp den pa slangen.
Nagon som har ngt förslag om vad det kan vara?