PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Nu har jag ett stort problem på halsen, och mig själv att skylla. Det hela började med att jag började fika på ett fik i stan (Kristianstad). Nu jobbar en polares tjej också där, och jag fick upp ögonen för en annan tjej som jobbar där inne! Säger till polarens tjej att hon var söt och alltid lika trevlig etc. Nu till problemet, för nu har polarens tjej sagt till den andra tjejen detta och jag, blyg som jag är vågar inte säga hej! Löjligt, helt vansinnigt löjlig känner jag mig! Var där och fikade senast för en timme sen, och jag vågade inte hälsa då! Hjälp mig intala mig själv att det inte är farligt att säga hej...

ARGHHH :mad:

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Det är bara att börja prata. Du har inget att förlora.

Håller du bara käften och inte ens säger hej så är chanserna att få henne ungefär noll.

Kör hårt! :yoparty

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Kör på
Du känner ju ändå polarns tjej så en lysande öppning
Straffspark nästan :yoparty

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
Varför kan inte hon hälsa nu när hon vet att du gillar henne varför måste killarna alltid ta första steget?

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Jag tycker du sak undvika henne, för din egen skull!
För många år sedan testade jag detta med tjejer, i början verkade det lite oskyldigt men efterhand så har det utvecklats mer och mer. Idag är jag beroende av dem och jag har offrat både pengar, hälsa, vänner m.m. samt förlorat en stor del av min självständighet och vilja på grund av detta.

jag är numera rätt bitter på alla, alltfrån "vänner" till media, som har förhärligat detta och unyttjade mitt ungdomliga oförstånd. "jag åker inte dit..." tjoflöjt!

Lyd mitt råd: Don´t go there!:ajjabajja

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
du: "Tjenare, läget?"
hon: "ja ba, typ bra lixom *FniZz*"
du: hur kommer det sig att du känner <polarens tjej>? pluggat tillsammans?

resultat: minst halva inne

:rolleyes:

nee men kör något i den stilen - nyckeln till framgång med brewdar (och alla andra människor också för den delen) är att låta dom snacka om säg själva, då blir dom nöjda :)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
du: hur kommer det sig att du känner <polarens tjej>? pluggat tillsammans?

resultat: minst halva inne

Eller så tror hon att du är dum i hela huvet som frågar varför hon känner sina arbetskamrater?

DOM JOBBAR PÅ SAMMA CAFE!

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Hoj
ER-6n -09
Jag tycker du sak undvika henne, för din egen skull!
För många år sedan testade jag detta med tjejer, i början verkade det lite oskyldigt men efterhand så har det utvecklats mer och mer. Idag är jag beroende av dem och jag har offrat både pengar, hälsa, vänner m.m. samt förlorat en stor del av min självständighet och vilja på grund av detta.

jag är numera rätt bitter på alla, alltfrån "vänner" till media, som har förhärligat detta och unyttjade mitt ungdomliga oförstånd. "jag åker inte dit..." tjoflöjt!

Lyd mitt råd: Don´t go there!:ajjabajja
hahahahaha :yoparty

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Eller så tror hon att du är dum i hela huvet som frågar varför hon känner sina arbetskamrater?

DOM JOBBAR PÅ SAMMA CAFE!

D'oh, råkade visst läsa vad jag ville läsa och inte vad det stod :huvet

men hon kanske har sex med honom efter den frågan för att hon tycker "är så klantigt söt" och tycker synd om honom :rolleyes:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
D'oh, råkade visst läsa vad jag ville läsa och inte vad det stod :huvet

men hon kanske har sex med honom efter den frågan för att hon tycker synd om honom :rolleyes:

Jo, det finns säkert tjejer som har sex med mentalt handikappade av ren barmhärtighet, men det tycker jag nästan är en väl vågad chansning :D

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ta dig i kragen pojkfan! :fatta! bli en man!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Se till att ha fett med dollars i sedelklämman när du är där och fikar, så att hon ser att det finns deg att mjölka hos dig. Glöm inte att knäppa upp hawaii-skjortan ända ner till byxlinningen, tjejer gillar bara bröst. Fixa gärna en 3cm fet guldkedja med nåt pråligt spanskt 1700-tals kors hängande i oxå (kopior såklart), cheyerna gillar när det blänker, serru.

Sen äre bara att klatchsa henne lite på skinkan när hon går förbi med armarna fulla med tallrikar. Brewdar vill ha uppmärksamhet!
Nu så, halva inne!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...