ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag e besviken
Ni har nog rätt, jag är den största amatören genom alla tider, så nu terminerar jag hela tråden och skiter i allt, tack o hej.
Ni har nog rätt, jag är den största amatören genom alla tider, så nu terminerar jag hela tråden och skiter i allt, tack o hej.
Skiter i allt är att ta i, men sluta ansträng dig för denna tjejen, det verkar inte funka tyvärr.
Dra med dig Kazmur ut på krogen, sup dig full och leta upp den fulaste tjejen du kan hitta (mindre nervöst då) och ragga upp henne.
Efter några mindre charmiga tjejer så har du kommit in i matchen och den tjejen du idag inte ens vågar pratar med blir för dig lättare att hantera då du blivit mer vad vid att ragga. Ett osmakligt tips som dock funkar har jag hört .
Man ska skita fullständigt i de fina brudarna först och bara gå på andra sorteringens, för då kommer de snygga undra varför man inte vill ha dem och på så sätt kommer de oxå bli intresserade och vilja ha!
Äntligen.Ni har nog rätt, jag är den största amatören genom alla tider, så nu terminerar jag hela tråden och skiter i allt, tack o hej.
Nejnej, det där funkar ju inte. Efter 30 fula brudar har du vant dig & tror att det är ditt kall. Speciellt för denna killen som verkar ha fittskräcken redan!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|