PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Såja!
Nu har man varit turist i K-stad i helgen och gått runt på en jäkla massa fik för att glo efter namnskyltar. Jag hade go lust att fråga personalen på en massa fik men vågade inte (Axeru-effekten:))
Jag kan konstatera att det fanns god potential på många fik, speciellt Devanders(?) som verkade ha det bästa utbudet av yppiga damer.
Dock tror jag att oavsett var Axeru har hittat bönan så kan jag med trygghet säga att det är nog en riktig puma.

Vill du ha donnan måste du ta ansvar och bjuda på dig själv...så enkelt är det.

Skriv ut tråden och ta med dig, lämmna den på alla fik du besöker, snart nog vet flickan om hur det ligger till....

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3088710 Min gamla raggare till farsa (han hade en snorgrön Plymouth) sa alltid:
"Grabben, om du ska ragga så ska du alltid klart och tydligt visa att du finns (läs: gasa helvete). Kommer de inte ålandes och kromandes då så kan du lika gärna ta nästa. Och du grabben, var inte kräsen, då får du aldrig ligga."

Kloka ord det där. :tummenupp
:rofl och jag undra varför det va babyboom på 60 talet?

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Jag blir så rörd av alla svar här nu, Men som Wolverine_81 sa, duvanders har en hel del fräcka töser. Men nu så gick jag ner och la mig på stranden i morse, med min gode vän Henke. Vid halv två bestämde vi att sticka in och dricka kaffe i staden, sagt och gjort, så han sa självklart at vi skulle till Wahlqvists konditori. Kommer in, ingen vid kassan, tänker att har jag tur så kommer hon itne ut, så slipper jag skämmas. Men självklart kommer just hon ut, hälsar, frågar lite fränt om vi skulle fika efter stranden. ja, säger vi, varpå jag slänger ur mig, helt oprovocerat; "var du ute i helgen eller?" Hon blir klart lite röd i ansiktet och säger "nej, men denna helgen ska jag till banken, kanske ses där, eller?" Sjukt paff blev jag, gick ut, satte mig och drack kaffe i sisådär en timme...Gissa om jag ska till banken i helgen!!!:pannkyss

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
Sådärja! Stort grattis...du är ju mer eller mindre klar nu.
Var inte inne på Walhqvists...vilken miss.
Kul ändå att du vågade kallprata lite med henne. Ser framemot en rapport efter helgen.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Kul att det börjar arta sig :).

Halva inne juh :näsblod.

Muta nu nån moderator så dom tar bort den här tråden innan det att tjejen får nys om det.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Nu vet jag ju vilket Kondis jag ska maila länken till IAF...

Nääe, skoja ba!
Lycka till nu grabben, med lite tur får du spritsa glasyr på hennes brön i helgen...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3092939 Kul att det börjar arta sig :).

Halva inne juh :näsblod.

Muta nu nån moderator så dom tar bort den här tråden innan det att tjejen får nys om det.
Jag hör telefonvägen att det börjar ske framsteg här i kärleksförhållandet :hihi

låt sommarföljetången fortlöpa :yoparty

eller kom och ragga upp mig istället :(

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701
Duvanders is the shit :tummenupp (testa deras chokladtårta!) men nu får man ju ta sig en tur till Wahlqvists också. Kul att det börjar hända nåt, Axeru! :yoparty

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Ni ska veta att jag är lite lycklig, eller mycket lycklig beskriver kanske bättre...

Förövrigt så håller jag helt och hållet med Torgo om chokladkakan på Duvans, men den blir lätt för mycket, typ växer i munnen...men sagolikt god! Torgo, om du ska in till wahlqvists någon dag, så brukar hon ha en blå t-shirt på sig, rätt kort tjej, med håret uppsatt i en knut eller svans, brunett! Kolla noga :yoparty

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag blir så rörd av alla svar här nu, Men som Wolverine_81 sa, duvanders har en hel del fräcka töser. Men nu så gick jag ner och la mig på stranden i morse, med min gode vän Henke. Vid halv två bestämde vi att sticka in och dricka kaffe i staden, sagt och gjort, så han sa självklart at vi skulle till Wahlqvists konditori. Kommer in, ingen vid kassan, tänker att har jag tur så kommer hon itne ut, så slipper jag skämmas. Men självklart kommer just hon ut, hälsar, frågar lite fränt om vi skulle fika efter stranden. ja, säger vi, varpå jag slänger ur mig, helt oprovocerat; "var du ute i helgen eller?" Hon blir klart lite röd i ansiktet och säger "nej, men denna helgen ska jag till banken, kanske ses där, eller?" Sjukt paff blev jag, gick ut, satte mig och drack kaffe i sisådär en timme...Gissa om jag ska till banken i helgen!!!:pannkyss

Det är ju ett klart tecken att hon är intresserad!!! Fan vad glad jag blev när jag läste det. Kan det bli helg nu??

:hoppa

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Så bra. Nu kan du säga två ord till henne på krogen om ett par dagar. Om 10 år eller så är ni säkert ett par.

K.U.T.S

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
Ktm 640 -04 SM
:corn Ser fram emot slutet av helgen, så man får se hur det artat sig för dig, å du behöver inte häva i dig allt för mycket, ok? :dricka
PHP:
piper iväg och nynnar -Love is in the air etc. etc.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept