PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Jag kan också mitt i huvudet. Varför????! :gnissla

21290508. Sinnessjukt att man minns det, när jag glömmer elementära saker som hur många skopor kaffe jag hällt i filtret här på jobbet. :mad:

Ärligt?! finns det fler alltså? jävla 77325829 o sitta länge medans polarnas portkoder försvinner sekunden efter man har ringt och bett om dom för 8711:e gången! :mad:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Tjacka med dig en liten diskret ros. Sen ser du till att hon kommer och tar betalt vid bordet så att du får nota. Lämna rosen liggandes på en servett där du har skrivit:
"För att du e söt."
<Ditt mobilnummer>

satans va gulligt... jag hade antagligen inte fattat att den va till mig dock :va
men hade jag mot förmodan fattat så hade jag blivit jätte glad :tuttar :)

3075844 den lätte går jag inte på :rolleyes:
Inte? visa pattarna nu ;)

3077447 Tja, 18år... Skulle det hålla ett tag så kommer du nog få köpa ut sprit åt henne när hon tar studenten nästa år. Och har du tur kanske du får åka med på deras studentflak också.
lägg av.. ja kommer aldrig hitta nån om du ska tracka ner på oss som inte tagit studenten än... :gnissla ;)

Hur går det för den där axel? det kommer ju aldrig några rapporter vafan :va

3077758 Ja har inte fått henne för tusan... bara spanat för tusan... haha...

Precis sådär tänker ja me...går inte ha yngre än 20 just av den anledningen att man får agera nå jävla utköpare till henne o hennes polare isåfall antagligen :gnissla
tänk,. vissa får ju köpa själva :rolleyes: ;)

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Tjacka med dig en liten diskret ros. Sen ser du till att hon kommer och tar betalt vid bordet så att du får nota. Lämna rosen liggandes på en servett där du har skrivit:
"För att du e söt."
<Ditt mobilnummer>

Så ringer importerade Olga (168kg, 156 cm, 46 år och heeelt till sig i trasorna för hon kommer få åka bakpå:D ) som städar i köket annars men blev ombedd just denna gång att torka av det bordet du fikade vid för det var sånt tryck på lilla söta flickan att hon inte hann :rofl
Det heter Murphys lag och den slår sällan fel :p

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Så ringer importerade Olga (168kg, 156 cm, 46 år och heeelt till sig i trasorna för hon kommer få åka bakpå:D ) som städar i köket annars men blev ombedd just denna gång att torka av det bordet du fikade vid för det var sånt tryck på lilla söta flickan att hon inte hann :rofl

Rasissst!!1!11!!!

Det finns söta "Olgor" också.

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited

Gaaaaaah...! :gnissla
-Nu fick jag hemska associationer.

Jag gjorde så en gång... På en ICA-butik i närheten av hemmet.

Hade precis flyttat från hustrun och hade köpt blommor, prydnadsgrejor, kaffebryggare, brödrost, och en massa andra "skrika-att-man-är-nybliven-singel-saker".

Jag märkte att tjejen i kassan log liksom lite speciellt, tittade upp på mig under lugg och det syntes att hon... Ja, tittade... :)

Då flög fan i mig... På rullbandet i en stängd kassa låg en penna.
Jag skrev ner en kort förklaring på kvittot, att jag faktiskt inte brukar göra såhär, men att jag skulle bli glad om hon hörde av sig...

Sedan gav jag henne pennan och kvittot.

-Jag handlar inte på ICA något mer! :gnissla

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Gaaaaaah...! :gnissla
-Nu fick jag hemska associationer.

Jag gjorde så en gång... På en ICA-butik i närheten av hemmet.

Hade precis flyttat från hustrun och hade köpt blommor, prydnadsgrejor, kaffebryggare, brödrost, och en massa andra "skrika-att-man-är-nybliven-singel-saker".

Jag märkte att tjejen i kassan log liksom lite speciellt, tittade upp på mig under lugg och det syntes att hon... Ja, tittade... :)

Då flög fan i mig... På rullbandet i en stängd kassa låg en penna.
Jag skrev ner en kort förklaring på kvittot, att jag faktiskt inte brukar göra såhär, men att jag skulle bli glad om hon hörde av sig...

Sedan gav jag henne pennan och kvittot.

-Jag handlar inte på ICA något mer! :gnissla

Vad hände då? :gnissla

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Ärligt?! finns det fler alltså? jävla 77325829 o sitta länge medans polarnas portkoder försvinner sekunden efter man har ringt och bett om dom för 8711:e gången! :mad:

72757946...

så grymt simpelt att slå in på numpad att jag nog aldrig kommer glömma det... sen att man inte använt ICQ på 4-5 år är en annan sak :va

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Och?
Man får inte vara kräsen, då får man aldrig ligga :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Det finns söta "Olgor" också.

Klart det finns söta Olgor..jag känner en söt Olga..

Men den Olgan jag tänkte på var som sagt lite stor för sin längd..
Har lipliner 4 nyanser mörkare än sin natuliga läppfärg och INGET läppstift ELLER läppglans.
FETblonderat hår med 7 centimeters GRÅ utväxt, ögonbrynen avslöjar att Olga inte är naturlig blondin ;)
Gäddhäng som skulle kunna lappa till dig i ansiktet om du står för nära när hon applåderar. Hyn är samma färg som gäddans mage :p
Hon har alltid vita städtofflor med en liten klack och pastellfärgade kläder i viskos.

1) ja jag har förmycket fritid
2) Lämna inte en obemannad lapp med ditt telefonnummer på ett cafébord :p

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

1) ja jag har förmycket fritid
2) Lämna inte en obemannad lapp med ditt telefonnummer på ett cafébord :p

1. Ligga?
2. Jag menade ju såklart att han skulle "se till" att hon fick lappen och att hon såg vad det stod på. Lite egen fantasi får väl spolingen uppbringa? :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
"För att du e söt."
<Ditt mobilnummer>

Ringer hon inte så kan du ju springa dit igen och attack-olla henne och se om det biter :D Nakenkrama hennes ben och jucka som en liten pilsk terrier.

Tjöp en stämpeldyna och gör en ordentlig kukstämpel på lappen.

Fornell

Med Lem!
Gick med
28 Jun 2007
Hoj
Yamaha Dt 125 Lc ypvs -86, Yamaha DT 125 mx -81, Fiddy 110cc -06, Speedwaycykel Jawa 500cc -06
Är det torsk eller håller du på att ligga hela tin :tuttar
Update Don Juan

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
Ska ner till södern imorgon, kommer att gå in på varje fik i K-stad och höra om det är någon som håller på att bli uppraggad om vi inte får ngn update snart.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept