Nollvision
Jag är min egen nemesis.
Äh, hon jobbar ju på ett fik ju. Bara att gå in och fråga om du får spritsa glasyr på hennes maräng.
Äh, hon jobbar ju på ett fik ju. Bara att gå in och fråga om du får spritsa glasyr på hennes maräng.
Den taktiken kräver dock att man är stadig på foten. Att halka på isbiten, slå colan i tjejens urringning och skalla sig själv medvetslös mot bardisken leder ju till helt fel form av ligga.ta en isbit i handen och stig fram till henne och släng isbiten på golvet och stampa på den och säg sedan:
Den taktiken kräver dock att man är stadig på foten. Att halka på isbiten, slå colan i tjejens urringning och skalla sig själv medvetslös mot bardisken leder ju till helt fel form av ligga.
Plus att vakterna bjuder på en gratis flygtur med huvudet före.Den taktiken kräver dock att man är stadig på foten. Att halka på isbiten, slå colan i tjejens urringning och skalla sig själv medvetslös mot bardisken leder ju till helt fel form av ligga.
Mycket kloka ord! Om man nu inte bara vill ligga förstås, då är första dejten också ok, men här verkar han ju öppen för mer.LIgg inte på första dejten bara, då kommer du att tycka att hon är en äcklig hora lite undermedvetet sådär. Andra dejten går bra, dock. Du vill ju inte sno in dig känslomässigt om hon är som att knulla ett lik. Eller om hon är jävligt hårig eller nåt.
Säg inte det, man kan ju hamna på sjukan o bli omhändertagen av nursey
Det finns inte mycket bättre folk, än ni som sitter här, nu är det så att om fem minuter ska jag och en god vän åka ner där, och jag ska hälsa på henne och säga "tudilu" typ. Håll tummarna, kommer med resultat av attacken senare!
Det finns inte mycket bättre folk, än ni som sitter här, nu är det så att om fem minuter ska jag och en god vän åka ner där, och jag ska hälsa på henne och säga "tudilu" typ. Håll tummarna, kommer med resultat av attacken senare!
Säg vad som helst utom tudiluu
Lycka till...tror det kommer gå bra
Och kör han istricket o misslyckas så tar du hand om honom sedan
Ja, nu är det iofs lite försent, men bete dig som om du vore tokigt attraktiv. Verkar du övertygad om det, tror hon det också. Om hon nu mot förmodan skulle missa din attraktionskraft helt så är det henne det är fel på. En sån vill du ändå inte ha.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|