PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Äh, hon jobbar ju på ett fik ju. Bara att gå in och fråga om du får spritsa glasyr på hennes maräng.

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Detta fungerar bäst om ni är på krogen eller om du beställer en cola med is

ta en isbit i handen och stig fram till henne och släng isbiten på golvet och stampa på den och säg sedan:

"nu när isen är bruten kan vi kanske gå vidare till nästa nivå?"

<--- borde iaf framkalla ett skratt eller alternativ lite skäll eftersom du skräpar ner...

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
ta en isbit i handen och stig fram till henne och släng isbiten på golvet och stampa på den och säg sedan:
Den taktiken kräver dock att man är stadig på foten. Att halka på isbiten, slå colan i tjejens urringning och skalla sig själv medvetslös mot bardisken leder ju till helt fel form av ligga. :D

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Den taktiken kräver dock att man är stadig på foten. Att halka på isbiten, slå colan i tjejens urringning och skalla sig själv medvetslös mot bardisken leder ju till helt fel form av ligga. :D

Säg inte det, man kan ju hamna på sjukan o bli omhändertagen av nursey :)

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Plus att vakterna bjuder på en gratis flygtur med huvudet före. :näsblod

Men det är klart. Det mesta fungerar bättre än att vara skitblyg och inte ens titta på henne. Då tycker hon bara att du är konstig och tappar det eventuella intresse hon haft. En vinkning och ett hej är bättre än att inte säga något alls. Då vet hon att du ser henne. :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Visa vad du har.
Runka upp ett rejält stånd och hälsa på henne med mjukisbyxor utan kalsonger.
Alla flickor vill ha en Ron Jeremy.
Varför skulle han annars få ligga så mycket?

Mort

Team Otakt
Gick med
5 Aug 2006
Hoj
KTM 300 EXC
LIgg inte på första dejten bara, då kommer du att tycka att hon är en äcklig hora lite undermedvetet sådär. Andra dejten går bra, dock. Du vill ju inte sno in dig känslomässigt om hon är som att knulla ett lik. Eller om hon är jävligt hårig eller nåt.
Mycket kloka ord! Om man nu inte bara vill ligga förstås, då är första dejten också ok, men här verkar han ju öppen för mer.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Säg inte det, man kan ju hamna på sjukan o bli omhändertagen av nursey :)

Det är inte säkert att det är en bra idé.
Själv har jag en polare vars flickvän är doktor. Skulle jag råka ut för en olycka så att jag skulle behöva sövas, och fick henne som läkare, så skulle jag skrika som en liten japansk skolflicka och hävda JÄV! Den tjejen/doktorn skulle garanterat rycka fram ett fabriksnytt STIGA 5-stjärnigt med epoxylim på gummit och sen spela pingis med mina bollar när jag var sövd. Och dessutom filma det och publicera på internet.

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Det finns inte mycket bättre folk, än ni som sitter här, nu är det så att om fem minuter ska jag och en god vän åka ner där, och jag ska hälsa på henne och säga "tudilu" typ. Håll tummarna, kommer med resultat av attacken senare!

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Det finns inte mycket bättre folk, än ni som sitter här, nu är det så att om fem minuter ska jag och en god vän åka ner där, och jag ska hälsa på henne och säga "tudilu" typ. Håll tummarna, kommer med resultat av attacken senare!

Tja tudilu är väl bättre än inget men prova att säg hej istället...

Tummen upp iaf!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

Säg vad som helst utom tudiluu ;)
Lycka till...tror det kommer gå bra :tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ja, nu är det iofs lite försent, men bete dig som om du vore tokigt attraktiv. Verkar du övertygad om det, tror hon det också. Om hon nu mot förmodan skulle missa din attraktionskraft helt så är det henne det är fel på. En sån vill du ändå inte ha.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ja, nu är det iofs lite försent, men bete dig som om du vore tokigt attraktiv. Verkar du övertygad om det, tror hon det också. Om hon nu mot förmodan skulle missa din attraktionskraft helt så är det henne det är fel på. En sån vill du ändå inte ha.

Attraktionskraft? Är inte det den som gör att man följer med till Ikea på söndan för att man fick lov att gå på puben med grabbarna på fredan?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept