PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Attraktionskraft? Är inte det den som gör att man följer med till Ikea på söndan för att man fick lov att gå på puben med grabbarna på fredan?

Nej, kraften som får dig att göra det är det outtalade, men ändå uppenbara hotet om sexstrejk.

Edit: Ja, jag vet att kvinnor inte ser det på samma sätt. Dom anser att det är fullt naturligt att dom inte har lust att ligga om du inte hade lust att bära kartonger på Ikea. Men vi män vet ju ändå att det är en ren strejk eller hämndaktion. Kvinnor är onda, sanna mina ord. Hade dom inte den där kissen hade det varit lättare att motstå dom.

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
ääääää, de vala inga problem. jag bor med i kstad så du kan ta med mig på en fika. jag är ful som stryk så brudarna lär klänga på dig för att komma bort från mig:D

dessutom kan jag inte gå heller:rolleyes:

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Så, gjort är gjort, vad härnäst? Nu snakcade jag lite med henne och kom fram till att jag är så jobbig att jag går in där imorgon också, och är lite fjortis, ger henne en lapp där det står "ring mig om du har tråkigt. (nr.) mvh Axel"

Låter detta som en vettig ide, eller är jag ute på hal is. Förövrigt sken hon upp när jag sa att det var jag som är Axel...

Jag är just nu lite hyper bara!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Så, gjort är gjort, vad härnäst? Nu snakcade jag lite med henne och kom fram till att jag är så jobbig att jag går in där imorgon också, och är lite fjortis, ger henne en lapp där det står "ring mig om du har tråkigt. (nr.) mvh Axel"

Låter detta som en vettig ide, eller är jag ute på hal is. Förövrigt sken hon upp när jag sa att det var jag som är Axel...

Om man nu ska följa råden som Skrotnisse skrev i en annan tråd (se min signatur) så kan du ju säga:
"Hej Det är jag som är Axel.....Foley. Jag jobbar som Polis. Vill du höra en bra låt?"
Sen kan du ju räkna ut själv vilken låt du ska spela.
Försök att se mörk ut.
"Ligga?"

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Sjukt bra, "se mörk ut"...nog lättare sagt än gjort. Har ju aldrig varit riktigt bra i ämnet töser. Men det värsta är att jag tycker om henne utan att känna henne speciellt bra....fan va trött jag blir på mig själv!

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Sjukt bra, "se mörk ut"...nog lättare sagt än gjort. Har ju aldrig varit riktigt bra i ämnet töser. Men det värsta är att jag tycker om henne utan att känna henne speciellt bra....fan va trött jag blir på mig själv!

oroa dig inte! Kvinnor kan man läsa som en öppen bok, bäst blir det om du väljer att se dem som blindskrift...

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Menar du att han ska gifta sig, skaffa barn, Volvo-kombi och villa i förort direkt?

kan man inte va man ändå el?

ahh.. bara du gör nåt. men tycker ändå du kan fråga själv... :) vad är de värsta som kan hända? jo att hon säger nej... de e faen inte hela världen :pannkyss

har vart blyg som faen förr.. är de fortfarande men inte lika mycket. upptäckte att om man inte vågar blir de inget.
lite hjärtpump röd i ansiktet mm är hon väl värd? :)

Last edited:

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Seså, nu chillar du lite.
Sen går du in och tar en fika senare i veckan och frågar henne om hon har lust att hitta på något någon dag. Eller så skriver du bara ditt nummer på servetten och ger henne den när du går.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hur gamla är ni egentligen?

Är inte lappar med telefonnummer jäkligt fjortis?
Eller lappar överhuvudtaget?

Prata med henne, fråga efter hennes nummer, eller fråga om hon vill hänga med och bowla med din polare och hans tjej (hennes jobbarkompis)?

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Hur svårt ska det vara? Ragga upp hennes nummer från polarens flickvän och börja SMS-spamma. Fungerar garanterat... :tummenupp

Annars tycker jag din ursprungliga plan var bra, lämna numret och se vart det leder.

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
3057790 ääääää, de vala inga problem. jag bor med i kstad så du kan ta med mig på en fika. jag är ful som stryk så brudarna lär klänga på dig för att komma bort från mig:D

dessutom kan jag inte gå heller:rolleyes:
Det kan jag intyga ;)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Om man nu ska följa råden som Skrotnisse skrev i en annan tråd (se min signatur) så kan du ju säga:
"Hej Det är jag som är Axel.....Foley. Jag jobbar som Polis. Vill du höra en bra låt?"
Sen kan du ju räkna ut själv vilken låt du ska spela.
Försök att se mörk ut.
"Ligga?"
Ingen kommer ihåg Axel Foley längre.
Prova Mehdi Tayeb i stället.
Kändisar går alltid hem.

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
HAHAHAHAHAHA :rofl :rofl :rofl :rofl

Underbar tråd, härmed vetenskapligt bevisat att 99% av hojåkare är singlar :D

Till Axel: Oavsett vad du ska göra, var dig själv!!! Om du nu skulle göra något som inte är du, få till det med tjejen, bli sådär tokigt kär som man kan bli & sen visar det sig att när du vågar vara dig själv så funkar det inte. Nu är det iofs litet tag framåt i tiden.. men var dig själv, fast ge fan i det där med att lämna en lapp!!!

Rakt på sak, charmigt lr brutalt, det är upp till dig, men inget velande :tummenupp

3058756 Ingen kommer ihåg Axel Foley längre.
Prova Mehdi Tayeb i stället.
Kändisar går alltid hem.
Vem? :confused: :confused: :confused: :va

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hur gamla är ni egentligen?

Är inte lappar med telefonnummer jäkligt fjortis?
Eller lappar överhuvudtaget?
Lappar? :rolleyes:

Nuförtiden ska det vara MMS, SMS, PMS, LMS, SKF, CSN, MSN eller seriöst "googlande" med stalking som påföljd. Fan inte ICQ iallafall! :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept