PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Ska ner där idag, snacka lite med henne om jag inte dör av nervositet. Frågar väl om hon vill hänga med på något, någon dag, kanske en bit mat eller dylikt. Bara min hjärna inte sviker mig och tänker; "Spring för livet, hon kommer säga nej"...

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ska ner där idag, snacka lite med henne om jag inte dör av nervositet. Frågar väl om hon vill hänga med på något, någon dag, kanske en bit mat eller dylikt. Bara min hjärna inte sviker mig och tänker; "Spring för livet, hon kommer säga nej"...

Om en vecka (eller hur lång tid det kan tänkas ta för dig) sitter du och grubblar över hur du ska ta dig ur ditt förhållande med denna kvinna. Anledningen är att det gick lite för lätt så du funderar på om hon är värsta horan eller ej. Det blir som nu, fast tvärtom! :tummenupp

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
Tror det där kommer att gå galant.

Har hört att allt ska gå bra om man visualiserar dom nakna :)
ellerjamenar....äh det kanske inte går så bra den här gången.

Slappna bara av så brukar det mesta lösa sig. Lycka till!

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Fint att när jag stiger in igenom dörren på fiket, så frågade jag efter "Caroline", då hon heter så, oich tro det eller ej, hon slutade fyra, och jag var där max tio över fyra...

FreddaGädda

Guest
Vilken tur. Nu fick du ännu kväll över till att åka skinnhiss :tummenupp

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Ja varför slutade alla med ICQ för?
Jag kan faan mitt ICQ nummer i huvudet fortfarande. =)

Efter att ha läst detdär funderade jag på om jag kunde mitt fortfarande. Rabblade några siffror. Avfärdade det, det var ju numret till stämpelklockan på jobbet (semester nu). Fast det var det visst inte, det var icq-numret. :gnissla

Och jag jobbar med minnesutredningar.
Får se hur det går att stämpla in första dagen efter semestern.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Och jag jobbar med minnesutredningar.
Får se hur det går att stämpla in första dagen efter semestern.

Jag trodde jag var ensam som hade Altzheimers Light...
Vissa saker kommer jag ihåg hur jäkla bra som helst, men andra skitviktiga saker nära i tiden är totalt borta...

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
gå in å se deprimerad ut . gnugga lite gammel kräm under ögonen så du kan fälla ett par tårar på kommando. har du tur så frågar hon varför du ser så ledsen ut. NU gäller det å dra på rejält! säg att din Hamster sune har förolyckats i sin bur. säg att det var hans prostata som var kass å inte orkade mer.. Lycka Till nu fan ! :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3056008 äääh kvinnofolk suger ändå...
Vafan säger du? då blir det inge giftemål här inte.. spelar ingen roll hur mycket väktare du är :tungan

förfan pojk, ta dig i kragen och heja på bruden :) va ska hon göra? hon kommer knappast sluka dig hel och hon kommer garanterat att säga hej tillbaka och sen flyter det på ;)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Vafan säger du? då blir det inge giftemål här inte.. spelar ingen roll hur mycket väktare du är :tungan

förfan pojk, ta dig i kragen och heja på bruden :) va ska hon göra? hon kommer knappast sluka dig hel och hon kommer garanterat att säga hej tillbaka och sen flyter det på ;)

tsss.... ska allt komma hem te dig iförd min uniform så får vi väl se hur de blir me den saken :D

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ärligt, så hade man blivit jätte smickrad om någon "bjöd ut" en på jobbet. Så det är ju bara att fråga, du hade antagligen tyckt om om hon kom och bjöd med dig på en fika eller hur?

Maffan:
Det funkar inte på er killar dock... :gnissla

Spanade svinlänge på en kille som jobbade på en 3butik här i göteborg, vi pratade lite när jag va där och bytte min telefon. Alla tre gångerna pratade vi hojar och racing mm. Killen hade ju intresse för motorcyklar iallafall, GÖTT tänkte jag...

och frågade om han inte ville gå ut och ta en öl nån kväll... men det ville han inte... :(

vad svarar man på det? "ne, men ok, hejdå..." :3freak

3067925 tsss.... ska allt komma hem te dig iförd min uniform så får vi väl se hur de blir me den saken :D
Ligga? ;)

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Men herregud.

1. Fixa numret.
2. Styr upp via SMS.
3. Ligg. På första dejten.