PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
kanske han hette jörgen o kör HD? :)

Jag som trendig telefonsäljare i en sån där sönderdesignad 3-butik? :hihi

Seriöst så hade jag lätt hängt på om Orchidé lockade med öl, jag är barnsligt förtjust i öl. Hon verkar ju vara en kul tjej dessutom! Är dock bra på att tota ihop folk väl ute, så jag brukar klara mig undan okysst.
Jag vet inte hur många kill- och straightpar i bekantskapskretsen jag kopplat ihop :gnissla Det är kul när man sitter på bröllopsfester och de där obligatoriska bekantskapsträden finns på ett papper, att se hur tanterna skrockar förtjust när det finns en person som hittas på båda makarnas bekantskapskrets av inbjudna. :hihi

Men jag verkar ha samma oförmåga som fler i denna tråd: att koppla ihop mig själv med ngn. Det är märkligt vad svårt det är.

Last edited:

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
En svart Qvarna 701
Åtta sidor och ännu saknas det både namn på fiket och bilder på tösen

:tungan

Hoppas det har gått bra iaf, Axeru :tummenupp

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
Ska faktiskt ner till kristianstad om någon vecka. Måste se vilket fik det är då. Ska gå in och skrika "Öööhhh bruden! (karlars parningsläte), varför står du här och jobbar när du kan få åka hoj med en av söderns hetaste hingstar?"

Hon kommer garanterat att hoppa över disken och springa i din famn.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag som trendig telefonsäljare i en sån där sönderdesignad 3-butik? :hihi

Seriöst så hade jag lätt hängt på om Orchidé lockade med öl, jag är barnsligt förtjust i öl. Hon verkar ju vara en kul tjej dessutom! Är dock bra på att tota ihop folk väl ute, så jag brukar klara mig undan okysst.
Jag vet inte hur många kill- och straightpar i bekantskapskretsen jag kopplat ihop :gnissla Det är kul när man sitter på bröllopsfester och de där obligatoriska bekantskapsträden finns på ett papper, att se hur tanterna skrockar förtjust när det finns en person som hittas på båda makarnas bekantskapskrets av inbjudna. :hihi

Men jag verkar ha samma oförmåga som fler i denna tråd: att koppla ihop mig själv med ngn. Det är märkligt vad svårt det är.

Varför vill du inte stå med skallen full av gelé (in- och utvändigt) och kränga telefoner till fjortisar?
Är du homofob?
Allvarligt:
Hoppas du träffar en partner du trivs med.
Det förtjänar du.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
That's a game I dont play...

Dels har jag tydligen bommat när jag har blivit raggad på (enligt tjejer som har varit med och upplyst mig om saken efteråt), dels har jag inte raggat själv dom senaste 18 åren, så jag är helt off på hur det går till...

lite sprit i kroppen o jag har ingen anning om tjejen raggat.. bruka tänka efter dagen efter o kommer ihåg mååånga missar :huvet

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Åtta sidor och ännu saknas det både namn på fiket och bilder på tösen

:tungan

Hoppas det har gått bra iaf, Axeru :tummenupp

Hehe, mycket bra sagt, bilder kommer nog itne än, känns lite fel att sätta sig med kameran och fotta henne in action på jobbet. Skulle åkt dit igår, men jag fick akut åka ner till Malmö och ställa lite till rätta, så jag kom precis hem. Ska nog fan dit imorgon och göra succe ska ni se :tungan

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Nån här drömmer visst lite mkt va? :rolleyes: :tungan

:mad:

nee faktiskt.. jag e en snäll kille.. faen inte snygg iaf, så de måste va att jag e nallebjörn snäll :D
bara small till med snäckorna efter 23års åldern.. skumt..
the axe effect. boom schicka boooOOM BOOM!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3069525 Jag som trendig telefonsäljare i en sån där sönderdesignad 3-butik? :hihi

Grymt du är precis vad jag behöver :)

Öl??? :öl

;)

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW

Tja, thats life. (luttrad och cynisk)
Hade sista dansen med en tjej på ett uteställe i staden och hon frågade vad jag jobbade med. Utan att tänka mig för så sa jag ingenjör och jobbar med stora dieselmotorer. Efter det tog det inte många sekunder innan hon försvann som en avlöning.

Numer har jag ställt in mig på att köra George Costanza-metoden.
Dvs. oavsett vad dina instinkter/intuition säger dig att göra - gör/säg det motsatta.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Utan att tänka mig för så sa jag ingenjör och jobbar med stora dieselmotorer.

Vafaan, stora Dieslar som är så sexiga!

Du skulle ha sagt att du jobbade med Diesel, då hade hon purrat som en förkammardiesel för dig, för kvinnfolk tror att det är ett jeansmärke....

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Vafaan, stora Dieslar som är så sexiga!

Du skulle ha sagt att du jobbade med Diesel, då hade hon purrat som en förkammardiesel för dig, för kvinnfolk tror att det är ett jeansmärke....

Haha så klart. Skall hädanefter endast säga att jag jobbar med diesel.
(Iofs så tror de antagligen att jag jobbar på mack o pumpar diesel på statoil eller ngt.)

Tyvärr är det sällsynt med folk som ser det underbara i en 2-takt Detroitare på 1200kVA på full maskin. (ltp)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Grymt du är precis vad jag behöver :)

Öl??? :öl

;)

J..j..jajajajaa! Ölölölööl!!
Ditt charmtroll! ;)

Tänk om jag måste "komma ut" en till gång i livet :gnissla

....Utan att tänka mig för så sa jag ingenjör och jobbar med stora dieselmotorer. Efter det tog det inte många sekunder innan hon försvann som en avlöning...

Hoho! Det är samma med killar kan jag trösta dig med :hihi
Jag är skeppbyggnadsingenjör och jobbar också med drivlinor och stora dieselmotorer :rofl

Nu har vi hittat roten till allt ont. Rudolf Diesel

/J

Varför vill du inte stå med skallen full av gelé (in- och utvändigt) och kränga telefoner till fjortisar?
Är du homofob?
:hihi Det var välformulerat!
Jag var sur och oklädsamt bitter en kväll i schlagerskrålet på Patricia när en schlagerkille kom fram och undrade varför. Jag kläckte då ur mig: Jag gillar killar, men eftersom jag är kille själv får jag dock nöja mig med bögar. Han gick... :gnissla
Nej men seriöst så finns många supertrevliga gays jag har fått förmånen att lära känna. Men det ska ju vara en ömsesidig uppfattning om det ska klicka :gnissla

Allvarligt:
Hoppas du träffar en partner du trivs med.
Det förtjänar du.

Tack du!
:krama

/J

Last edited:

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW

Hoho! Det är samma med killar kan jag trösta dig med :hihi
Jag är skeppbyggnadsingenjör och jobbar också med drivlinor och stora dieselmotorer :rofl

Nu har vi hittat roten till allt ont. Rudolf Diesel

/J

Jag förstår ingenting. Vad kan vara coolare att prata om än en Cummins KTA50G ???? Det är ju teknikprorr! Utan att gå in på GAC-prylarna!
(Iofs vet alla att det inte finns en enda Cummins i världen som kan reglera ok men ändå.)

Jag tror inte att det finns några trick eller knep. Vara sig själv och endera dagen så klickar det. (Long time no see iofs.)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
OffTopic-kungen drar alltid med sig folk i sitt OT snack..

"Mamma... pappa.. det är en sak jag måste berätta... jag är gay-gay... joo pappa, jag gillar tjejer trots allt..."...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Jag förstår ingenting. Vad kan vara coolare att prata om än en Cummins KTA50G ???? Det är ju teknikprorr! Utan att gå in på GAC-prylarna!
(Iofs vet alla att det inte finns en enda Cummins i världen som kan reglera ok men ändå.)

Jag tror inte att det finns några trick eller knep. Vara sig själv och endera dagen så klickar det. (Long time no see iofs.)
Eller en gammal lågvarvig Nohab 6-cyl 2-takt Niklas-motor, eller en MTU 16V396, eller en...

Det här tycks jag vara expert på: nu har vi börjat motorspamma sönder ännu en social tråd. Man kan nästan höra hur all friskt giftasmaterial flyr tråden nu om du lyssnar! :rofl

/J

... jag är gay-gay... ..

Du har ett osvikligt väderkorn för det där ämnet! :hihi

Last edited:

996D

BTG 7,16.9
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati FTW
Eller en gammal lågvarvig Nohab 6-cyl 2-takt Niklas-motor, eller en MTU 16V396, eller en...

Det här tycks jag vara expert på: nu har vi börjat motorspamma sönder ännu en social tråd. Man kan nästan höra hur all friskt giftasmaterial flyr tråden nu om du lyssnar! :rofl

/J

Du har ett osvikligt väderkorn för det där ämnet! :hihi

Nej det blet tyvärr lite O/T i O/T-foumet.
Men känslan av att förstå en Heinzmanregulator alt. gammal kolstapelregulator i en asea/hägglundare består.

Såg att det var ett inlägg i mellan av en A.N men jag kan inte se det pga. den fina ignorefunktionen på forumet.
Jag förutsätter dock att han fortsätter att måla upp en Salvador Dali-bild av sig själv lika tidigare utan något vettigt att tillföra.

/George Costanza

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...