Ärligt, så hade man blivit jätte smickrad om någon "bjöd ut" en på jobbet. Så det är ju bara att fråga, du hade antagligen tyckt om om hon kom och bjöd med dig på en fika eller hur?
Skall du skriva på svengelska får du lära dig stava först.Jag förstår ingenting. Vad kan vara coolare att prata om än en Cummins KTA50G ???? Det är ju teknikprorr! Utan att gå in på GAC-prylarna!
(Iofs vet alla att det inte finns en enda Cummins i världen som kan reglera ok men ändå.)
Jag tror inte att det finns några trick eller knep. Vara sig själv och endera dagen så klickar det. (Long time no see iofs.)
J..j..jajajajaa! Ölölölööl!!
Ditt charmtroll!
Tänk om jag måste "komma ut" en till gång i livet
Skall man ta råd, skall de vara från erfarna män som fått ligga mycket.
Världens bästa sexolog:
http://www.youtube.com/watch?v=daH61i63piY
Ja det finns tydligen nån teori om att alla tjejer vill omvända bögar så, om ryktet stämmer så ska det "cirkulera kvinnofolk kring bögar som gamar kring lik"...
jag vet inte jag...
Igår va det en kille på jobbet som skojade till det om att han trodde han fått mitt nr på sitt stamgäst kort. varpå jag vänligt upplyste herrn om att det va dags datum som stod där och inget annat
Jasså, då får man grattulera i efterskottt då antar jag3074339
Det jag har sett av det verkar mest vara att de flashigaste fotomodellbögarna jag känner verkar njuta av att omge sig med snygga straighta tjejpolare.
Värdelöst med de senares klackarna på en nyfernissad träbåt kan jag säga...
Vanligare på bögklubbar verkar vara Ironmikeska försök att omvända snygga flator
Apropå stamgästkort och dagens datum så kan jag kyla av dig med att påpeka att gårdagens datum påminde om mitt livs första dag för 40 år sedan...:gubbe
/J
Jasså, då får man grattulera i efterskottt då antar jag
Ja förstod inte mycket av det du skrev innan, ska läsa det några gånger till så kanske ja fattar, annars får jag be mattias översätta
ahhh I see3074405Jo du skrev i ditt förra inlägg att du hade intrycket att det var många tjejer som hängde kring bögar. Jag ville bara säga att jag aldrig känt mig uppvaktad av tjejer. De brukar mest tycka att jag är galen. Men ute på på svårembarkerade och flashiga bögklubbar så ser jag ofta att vackra bögar omger sig med vackra straighta tjejer.
Det är skönt med distanslösa killar som tror att de bara behöver hala fram ballen för att tjejer ska falla.Vanligare på bögklubbar verkar vara Ironmikeska försök att omvända snygga flator
Det kanske är skönt att umgås med en bög om man är tjej? Blir kanske avspänt på ett annat sätt.
Oh vi faller som furor....3074546Det kanske är skönt att umgås med en bög om man är tjej? Blir kanske avspänt på ett annat sätt.
Det är skönt med distanslösa killar som tror att de bara behöver hala fram ballen för att tjejer ska falla.
Oh vi faller som furor....
äsch, det är säkert annorlunda att umgås med homosexuella, jag har bara 2 polare som är det och bägge bor långt från mig så det blir allt för sällan tyvärr.
Jag trivs med matcho killarna i garaget med utan tvekan, och jag skulle aldrig byta det mot nån tjejsnacks fika med nån tjej/bögpolare 1 gång i veckan, förstå mig rätt
Hur var det nu med distanslösa killar som tror att en balle är det enda en kvinna behöver?3074555Ja påspänt lär det ju inte bli
Hur var det nu med distanslösa killar som tror att en balle är det enda en kvinna behöver?
Du kan ha en poäng där....3074625Dom är bara oerfarna. Vi andra vet att det är vår plånbok som är det enda en kvinna behöver.
Här kommer en liten update, ska ner där och fika om ca 25minuter, sitter just nu på kontoret, ringer runt och ser om någon vill ta en efter-lunch-fika. Så glo här ikväll för en riktig update, kanske det går bra, kanske inte!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|