PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Sad Glad

Kolestrolet som täpper till dina artärer
Gick med
1 Feb 2005
Hoj
Ducati Multistrada 1000DS, Bimota DB2
Lycka till med bruden Axeru. Ta hojen till fiket nästa gång!

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Ärligt, så hade man blivit jätte smickrad om någon "bjöd ut" en på jobbet. Så det är ju bara att fråga, du hade antagligen tyckt om om hon kom och bjöd med dig på en fika eller hur?

Om jag inte minns fel så blev du senast igår Tisdag utbjuden av en grabb då du jobbade. Vad jag vet så sitter han hemma och spelar på skinnflöjten nu, hur går det ihop Blomman ;)?

Axel: Det är aldrig lätt att vara blyg och det finns inte mycket att göra mer än att antingen chansa och hoppas på det bästa eller helt enkelt gå den säkra trygga vägen hem igen men då ensam. Bara till att välja. Jag önskar dig lycka till iaf :).

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag förstår ingenting. Vad kan vara coolare att prata om än en Cummins KTA50G ???? Det är ju teknikprorr! Utan att gå in på GAC-prylarna!
(Iofs vet alla att det inte finns en enda Cummins i världen som kan reglera ok men ändå.)

Jag tror inte att det finns några trick eller knep. Vara sig själv och endera dagen så klickar det. (Long time no see iofs.)
Skall du skriva på svengelska får du lära dig stava först.
Det heter "Cumings", och "Gag".
Dessutom hör inlägget hemma på ett oralsexforum.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
J..j..jajajajaa! Ölölölööl!!
Ditt charmtroll! ;)

Tänk om jag måste "komma ut" en till gång i livet :gnissla

:tuttar
Ja det finns tydligen nån teori om att alla tjejer vill omvända bögar så, om ryktet stämmer så ska det "cirkulera kvinnofolk kring bögar som gamar kring lik"...:gnissla :rolleyes:

jag vet inte jag...

Igår va det en kille på jobbet som skojade till det om att han trodde han fått mitt nr på sitt stamgäst kort. varpå jag vänligt upplyste herrn om att det va dags datum som stod där och inget annat :näsblod

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det jag har sett av det verkar mest vara att de flashigaste fotomodellbögarna jag känner verkar njuta av att omge sig med snygga straighta tjejpolare.
Värdelöst med de senares klackarna på en nyfernissad träbåt kan jag säga...:gnissla

Vanligare på bögklubbar verkar vara Ironmikeska försök att omvända snygga flator :hihi

Apropå stamgästkort och dagens datum så kan jag kyla av dig med att påpeka att gårdagens datum påminde om mitt livs första dag för 40 år sedan...:gubbe :tungan

/J

Ja det finns tydligen nån teori om att alla tjejer vill omvända bögar så, om ryktet stämmer så ska det "cirkulera kvinnofolk kring bögar som gamar kring lik"...:gnissla :rolleyes:

jag vet inte jag...

Igår va det en kille på jobbet som skojade till det om att han trodde han fått mitt nr på sitt stamgäst kort. varpå jag vänligt upplyste herrn om att det va dags datum som stod där och inget annat :näsblod

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3074339 :tuttar
Det jag har sett av det verkar mest vara att de flashigaste fotomodellbögarna jag känner verkar njuta av att omge sig med snygga straighta tjejpolare.
Värdelöst med de senares klackarna på en nyfernissad träbåt kan jag säga...:gnissla

Vanligare på bögklubbar verkar vara Ironmikeska försök att omvända snygga flator :hihi

Apropå stamgästkort och dagens datum så kan jag kyla av dig med att påpeka att gårdagens datum påminde om mitt livs första dag för 40 år sedan...:gubbe :tungan

/J
Jasså, då får man grattulera i efterskottt då antar jag :)

ja förstod inte mycket av det du skrev innan, ska läsa det några gånger till så kanske ja fattar, annars får jag be mattias översätta :rolleyes:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jasså, då får man grattulera i efterskottt då antar jag :)

Ja förstod inte mycket av det du skrev innan, ska läsa det några gånger till så kanske ja fattar, annars får jag be mattias översätta :rolleyes:

Jo du skrev i ditt förra inlägg att du hade intrycket att det var många tjejer som hängde kring bögar. Jag ville bara säga att jag aldrig känt mig uppvaktad av tjejer. De brukar mest tycka att jag är galen. Men ute på på svårembarkerade och flashiga bögklubbar så ser jag ofta att vackra bögar omger sig med vackra straighta tjejer.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3074405 Jo du skrev i ditt förra inlägg att du hade intrycket att det var många tjejer som hängde kring bögar. Jag ville bara säga att jag aldrig känt mig uppvaktad av tjejer. De brukar mest tycka att jag är galen. Men ute på på svårembarkerade och flashiga bögklubbar så ser jag ofta att vackra bögar omger sig med vackra straighta tjejer.
ahhh I see :)

Vika puckon :va tjejer är konstiga..... ja tror du gör rätt som är bög ;) det verkar va det klart smartaste allternativet näst efter celibat då.... men då får man ju aldrig nuppa :gnissla

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Det kanske är skönt att umgås med en bög om man är tjej? Blir kanske avspänt på ett annat sätt.

Det är skönt med distanslösa killar som tror att de bara behöver hala fram ballen för att tjejer ska falla. :hihi

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
3074546 Det kanske är skönt att umgås med en bög om man är tjej? Blir kanske avspänt på ett annat sätt.

Det är skönt med distanslösa killar som tror att de bara behöver hala fram ballen för att tjejer ska falla. :hihi
Oh vi faller som furor.... :hihi

äsch, det är säkert annorlunda att umgås med homosexuella, jag har bara 2 polare som är det och bägge bor långt från mig så det blir allt för sällan tyvärr.
Jag trivs med matcho killarna i garaget med utan tvekan, och jag skulle aldrig byta det mot nån tjejsnacks fika med nån tjej/bögpolare 1 gång i veckan, förstå mig rätt :)

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Oh vi faller som furor.... :hihi

äsch, det är säkert annorlunda att umgås med homosexuella, jag har bara 2 polare som är det och bägge bor långt från mig så det blir allt för sällan tyvärr.
Jag trivs med matcho killarna i garaget med utan tvekan, och jag skulle aldrig byta det mot nån tjejsnacks fika med nån tjej/bögpolare 1 gång i veckan, förstå mig rätt :)

Jag tänkte skriva nåt perverst här, men jag sket i det.

Axeru

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2004
Hoj
Nystulen korvomobil!
Här kommer en liten update, ska ner där och fika om ca 25minuter, sitter just nu på kontoret, ringer runt och ser om någon vill ta en efter-lunch-fika. Så glo här ikväll för en riktig update, kanske det går bra, kanske inte! :va

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Här kommer en liten update, ska ner där och fika om ca 25minuter, sitter just nu på kontoret, ringer runt och ser om någon vill ta en efter-lunch-fika. Så glo här ikväll för en riktig update, kanske det går bra, kanske inte! :va

Tjacka med dig en liten diskret ros. Sen ser du till att hon kommer och tar betalt vid bordet så att du får nota. Lämna rosen liggandes på en servett där du har skrivit:
"För att du e söt."
<Ditt mobilnummer>

Ringer hon inte så kan du ju springa dit igen och attack-olla henne och se om det biter :D Nakenkrama hennes ben och jucka som en liten pilsk terrier.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024