PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hur gamla är ni egentligen?

Är inte lappar med telefonnummer jäkligt fjortis?
Eller lappar överhuvudtaget?

Prata med henne, fråga efter hennes nummer, eller fråga om hon vill hänga med och bowla med din polare och hans tjej (hennes jobbarkompis)?
Rasist!
Din hoj är säkert blå/gul också.
bildspel_samer_aredalen.jpg

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Lämna ingen lapp.
Fråga om vill hänga med på bio eller bara ta en glass efter jobbet eller nått.
Bio e bra om man inte vill prata så mycket. En glass då måste man ha lite att prata om. Fråga vad hon pluggar/pluggat. Vad hon vill bli när hon blir stor. Vad hon är intresserad av och gör på fritiden. Vem vet hon har kanske värsta garaget hemma fullt med hojar. :)

Antagligen är hon lika blyg som dig eftersom hon inte har pratat med dig ännu då hon vet att du tycker hon är nice. Och hon blev ju glad när du sa att de var du som e Axel. Så klappat o klart.

Last edited:

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Jag heter också Axel, men jag är inte så blyg, så vi kanske kan byta plats (förutsatt att hon är:tuttar :yoparty )? Så får hon en Axel iaf, och du slipper bekymra dig! :tungan

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Det bästa i en sådan situation är att tänka på det omvänt.

Hur skulle du att en tjej tog kontakt med dig?

Inga fantasier från Fibban nu :D

De e bara säga som det är,

Hej.. Tänkte om du va sugen på en fika efter jobbet någon dag?
(viktigt med "någon dag" för då kan hon inte skylla på andra planer)
En bra grej är att ha förslag på vad ni ska göra direkt, det visar beslutsamhet.
Men man ska inte spika utan "eller något" lämnar dörren öppen för hennes förslag.

De sjuka e att det är mycket liten chans att hon säger nej..

Anledningar till hon inte kan:

Hon har kille, men det skulle du fått reda på av din komis tjej.

Hon har redan planerat något annat. Men det fixar du bort med "nån dag" inlägget i frågan.

De flesta tjejer, särskillt dom som många anser ser bra, ut har faktiskt ganska svårt att träffa killar. Det tror man inte, men många killar tänker som du och då sitter dom söta fina tjejerna utan dejter för ingen vågar.

Ta hojen vid styret och fråga på bara.. Kan Bingo Rimé träffa tjejer kan alla det. :tummenupp

Och JA! Jag är singel av egen fri vilja :D Man har så mycket roligare då. :tungan

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ja varför slutade alla med ICQ för?
Jag kan faan mitt ICQ nummer i huvudet fortfarande. =)
Jag kan också mitt i huvudet. Varför????! :gnissla

4969418 ! :tummenupp

inte för att man haft det installerat på typ 6år, men ändå
21290508. Sinnessjukt att man minns det, när jag glömmer elementära saker som hur många skopor kaffe jag hällt i filtret här på jobbet. :mad:

Last edited:

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Fråga helt enkelt om hon är intresserad av en runda på hojen??
Har funkat fiint för mig...(Shell brud) sj så valde ja o köra dit när ja fråga men det ska nog inte spela ngn större roll...btw. dag 2 va fullträff........

annars om din polare kör hoj så kan du ju få dom till o följa med om du inte vill riskera ngn sk "pinsam tystnad" (lr ifall hon tvekar...)

Annars hade jag nog snackat med polarens tjej o kollat om hon inte kunde bjuda med henne på ngn ferre (fest) lr så...

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Fråga helt enkelt om hon är intresserad av en runda på hojen??
Har funkat fiint för mig...(Shell brud) sj så valde ja o köra dit när ja fråga men det ska nog inte spela ngn större roll...btw. dag 2 va fullträff........

annars om din polare kör hoj så kan du ju få dom till o följa med om du inte vill riskera ngn sk "pinsam tystnad" (lr ifall hon tvekar...)

Annars hade jag nog snackat med polarens tjej o kollat om hon inte kunde bjuda med henne på ngn ferre (fest) lr så...

ferre! hur gammal e du! :rolleyes:

:D

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Det bästa i en sådan situation är att tänka på det omvänt.

Hur skulle du att en tjej tog kontakt med dig?

Inga fantasier från Fibban nu :D

De e bara säga som det är,

Hej.. Tänkte om du va sugen på en fika efter jobbet någon dag?
(viktigt med "någon dag" för då kan hon inte skylla på andra planer)
En bra grej är att ha förslag på vad ni ska göra direkt, det visar beslutsamhet.
Men man ska inte spika utan "eller något" lämnar dörren öppen för hennes förslag.

De sjuka e att det är mycket liten chans att hon säger nej..

Anledningar till hon inte kan:

Hon har kille, men det skulle du fått reda på av din komis tjej.

Hon har redan planerat något annat. Men det fixar du bort med "nån dag" inlägget i frågan.

De flesta tjejer, särskillt dom som många anser ser bra, ut har faktiskt ganska svårt att träffa killar. Det tror man inte, men många killar tänker som du och då sitter dom söta fina tjejerna utan dejter för ingen vågar.

Ta hojen vid styret och fråga på bara.. Kan Bingo Rimé träffa tjejer kan alla det. :tummenupp

Och JA! Jag är singel av egen fri vilja :D Man har så mycket roligare då. :tungan

Klart det mest genomtänkta.

Så ska du göra!

Bio är inte bra för då sitter man bara där. Man vill ju snacka med varandra. Ni kan ju gå till annat fik med risk för hon är trött på bullar.

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
ferre! hur gammal e du!

:rolleyes: :D

så pass gammal att ja inte behöver hävda mig över dom som är yngre för o må bra......:dummer

Han menar nog "hippa"

Skrev inom parantes "( )" vad ja menade då ja misstänkte det skulle finnas ngn här inne som inte skulle fatta...:7peta

För övrigt så är denna tråden till för dom som vill hjälpa "Axeru" = ert snack :felämne

bonny

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2005
Hoj
Mille
Klart det mest genomtänkta.

Så ska du göra!

Bio är inte bra för då sitter man bara där. Man vill ju snacka med varandra. Ni kan ju gå till annat fik med risk för hon är trött på bullar.

Rent taktiskt är det bättre att ta med tjejen på något som höjer pulsen! Skälet är att vi människor är relativt trubbiga på att läsa av våra egna känslor och sexuell upphetsning har en "signatur" i kroppen som påminner om den upphetsning som du upplever vid spänning. M.a.o. är vägen kortare att gå då...

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
Rent taktiskt är det bättre att ta med tjejen på något som höjer pulsen! Skälet är att vi människor är relativt trubbiga på att läsa av våra egna känslor och sexuell upphetsning har en "signatur" i kroppen som påminner om den upphetsning som du upplever vid spänning. M.a.o. är vägen kortare att gå då...

Skräckfilm på bio borde då vara det ultimata, höjer pulsen och behöver inte prata så mycket om man är blyg. Efter filmen är det bara att fråga om hon vill ligga.

/C.Harmör

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Typ, så pass ung på en skala, att ja inte behöver hävda mig över dom som är typ, tyngre för o typ, må bra......:dummer

Skrev typ inom parantes "( )" typ vad ja menade lixom då ja typ,misstänkte det skulle finnas ngn här inne som typ, inte skulle fatta lixom...:7peta

För övrigt så är lixom denna tråden, typ, till för dom som typ vill hjälpa "Axeru" = ert snack :felämne
Viktiga frågor det här.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
så pass gammal att ja inte behöver hävda mig över dom som är yngre för o må bra......:dummer

Skrev inom parantes "( )" vad ja menade då ja misstänkte det skulle finnas ngn här inne som inte skulle fatta...:7peta

För övrigt så är denna tråden till för dom som vill hjälpa "Axeru" = ert snack :felämne
sorry,, men hade du kikat ner hade du kanske sett smillin.
måste sluta skämta med folk här för alla tar en på sånt allvar. :(

fLedLik

fLedLik
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Husqvarna 450 RR -08 Till Salu
Bjud över på filmkväll. Gå iväg å köp godis och något gott innan. Sen hur bra filmen e, e skit samma. För ni kommer bara växla ord med varandra. Visa dig nyfiken på hennes intressen. Och du, ligg inte med henne första gången. En väl god kram, ger mer spänning inför nästa träff. Å lite snos i nacken då :)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024