Problem med NSR

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
KaX skrev:
2553116 Köpte nytt batteri i förrgår :p

va köpte du för batteri? måste också byta mitt, så fort hojen står ett par dar finns de nada kräm i batteriet å då e så jävla jobbit å springa igång skiten mä alla kläder.

va på hondacenter för nån vecka sen å dom skulle ha 700 spänn för ett fucking batteri. funkar de mä biltemas batterier? vore tacksam för svar.
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Lundgren skrev:
2555146 Jo det med vattnet funderade jag med på. Men då dör den inte "fort" Varvräknaren skulle inte sjunka så värst fort, det blir ju som om man får bensinstopp att den sakta men säkert dör.


Jasså har du köpt nu din jävel :klappar

jajemän! men klart så har jag tappat bort nyckeln till broms-skivelåset...så det blir väl till att ta fram vinkelslipen imorrn....:huvet
 

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Nora
Hoj
KTM Duke II
t4pp3r skrev:
2556421 va köpte du för batteri? måste också byta mitt, så fort hojen står ett par dar finns de nada kräm i batteriet å då e så jävla jobbit å springa igång skiten mä alla kläder.

va på hondacenter för nån vecka sen å dom skulle ha 700 spänn för ett fucking batteri. funkar de mä biltemas batterier? vore tacksam för svar.

Klart det fungerar :7peta..












ett tag iaf :rolleyes: :tungan
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
_Nille_ skrev:
2560323 Klart det fungerar :7peta..












ett tag iaf :rolleyes: :tungan



a precis, ett tag. med tanke på att man kan köpa ett par st biltema innan man kommer upp i samma pris som ett orginal. vad är mest lönsamt att satsa på?
 

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Nora
Hoj
KTM Duke II
t4pp3r skrev:
2560442 a precis, ett tag. med tanke på att man kan köpa ett par st biltema innan man kommer upp i samma pris som ett orginal. vad är mest lönsamt att satsa på?

Biltema, värt att prova iaf..
 

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Crescent
Wargen skrev:
2560043 jajemän! men klart så har jag tappat bort nyckeln till broms-skivelåset...så det blir väl till att ta fram vinkelslipen imorrn....:huvet
:lol :rofl :lol :rofl
Prova att borra i ställetannars kanske du skadar skivan
 

KaX

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Linköping
Hoj
Honda NSR 125
t4pp3r skrev:
2556421 va köpte du för batteri? måste också byta mitt, så fort hojen står ett par dar finns de nada kräm i batteriet å då e så jävla jobbit å springa igång skiten mä alla kläder.

va på hondacenter för nån vecka sen å dom skulle ha 700 spänn för ett fucking batteri. funkar de mä biltemas batterier? vore tacksam för svar.

Jag köpte mitt på biltema och det funkar fortfarande iaf. Ta en lapp och så skriver du av siffror/nummer som står på det gamla batteriet, sen är det bara att gå in till biltema och handla. tror det kostade 220:-

AntiAntonAnt skrev:
2555660 Såå, funkade det?:)

Neee, jag var ute och testade den idag och när jag körde en bit kändes det som det gick bra sedan efter ett tag så låter det ett konstigt ljud som upprepas snabbt och efter det så dör den direkt, varvet faller snabbt.
VARFÖR.........
 
Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
_Nille_ skrev:
2560980 Biltema, värt att prova iaf..


får väl göra de.

KaX skrev:
2561559 Jag köpte mitt på biltema och det funkar fortfarande iaf. Ta en lapp och så skriver du av siffror/nummer som står på det gamla batteriet, sen är det bara att gå in till biltema och handla. tror det kostade 220:-


220 spänn e lite bättre än 700 isf:D får la se om jag orkar byta de innan vintern. funkar fortfarande men de e rätt dåligt. kan man prova å ladda skiten? vet att är de slut så är de men man kan ju iaf prova å se om de hjälper nåt över huvud taget.
 
Last edited:

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
t4pp3r skrev:
2561724 får väl göra de.




220 spänn e lite bättre än 700 isf:D får la se om jag orkar byta de innan vintern. funkar fortfarande men de e rätt dåligt. kan man prova å ladda skiten? vet att är de slut så är de men man kan ju iaf prova å se om de hjälper nåt över huvud taget.

fyll på, ladda, fyll på, ladda
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top