AntiAntonAnt
Ny medlem
KaX skrev:2553785Okej springer ut i garaget och provar :rolleyes
Såå, funkade det?
KaX skrev:2553785Okej springer ut i garaget och provar :rolleyes
KaX skrev:2553116Köpte nytt batteri i förrgår
Lundgren skrev:2555146Jo det med vattnet funderade jag med på. Men då dör den inte "fort" Varvräknaren skulle inte sjunka så värst fort, det blir ju som om man får bensinstopp att den sakta men säkert dör.
Jasså har du köpt nu din jävel
t4pp3r skrev:2556421va köpte du för batteri? måste också byta mitt, så fort hojen står ett par dar finns de nada kräm i batteriet å då e så jävla jobbit å springa igång skiten mä alla kläder.
va på hondacenter för nån vecka sen å dom skulle ha 700 spänn för ett fucking batteri. funkar de mä biltemas batterier? vore tacksam för svar.
_Nille_ skrev:2560323Klart det fungerar ..
ett tag iaf
t4pp3r skrev:2560442a precis, ett tag. med tanke på att man kan köpa ett par st biltema innan man kommer upp i samma pris som ett orginal. vad är mest lönsamt att satsa på?
Wargen skrev:2560043jajemän! men klart så har jag tappat bort nyckeln till broms-skivelåset...så det blir väl till att ta fram vinkelslipen imorrn....
t4pp3r skrev:2556421va köpte du för batteri? måste också byta mitt, så fort hojen står ett par dar finns de nada kräm i batteriet å då e så jävla jobbit å springa igång skiten mä alla kläder.
va på hondacenter för nån vecka sen å dom skulle ha 700 spänn för ett fucking batteri. funkar de mä biltemas batterier? vore tacksam för svar.
AntiAntonAnt skrev:2555660Såå, funkade det?
_Nille_ skrev:2560980Biltema, värt att prova iaf..
KaX skrev:2561559Jag köpte mitt på biltema och det funkar fortfarande iaf. Ta en lapp och så skriver du av siffror/nummer som står på det gamla batteriet, sen är det bara att gå in till biltema och handla. tror det kostade 220:-
t4pp3r skrev:2561724får väl göra de.
220 spänn e lite bättre än 700 isf får la se om jag orkar byta de innan vintern. funkar fortfarande men de e rätt dåligt. kan man prova å ladda skiten? vet att är de slut så är de men man kan ju iaf prova å se om de hjälper nåt över huvud taget.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|