Tur att inte denna tråd blev sönderspammad. Men ja tyvärr de goda äcklen vinner! Löjligt. Vader Vader Vaderseyou skrev:Löjk Skajvalker
NEJ!! HONDAseyou skrev:Löjk Skajvalker
NSR_MAN skrev:far kör yamaha nu![]()
han sålde Hondan å gick över till "tha dark side"
![]()
Nu hittar du på igen. Mytomaner är inte välkommna.Wargen skrev:Jag övningskör me farsan (Honda cbr 1000 f) och hans polare (Honda Varadero 1000 xl)
Båda deras har pajat när vi har varit ute och övningskört men inte min![]()
Yamaha is the shit![]()
min polares dt skar 4 ggr på en sommarWargen skrev:Jag övningskör me farsan (Honda cbr 1000 f) och hans polare (Honda Varadero 1000 xl)
Båda deras har pajat när vi har varit ute och övningskört men inte min![]()
Yamaha is the shit![]()
Wargen skrev:Yamaha is the shit![]()
Wargen skrev:Det var ett jävla klagande...aldrig hört talas om att Yamaha = kvalite? Det har jag hört många säga.
Men Honda är också väldigt kända för bra kvalite. Bara det att ja har retat dem ja övningskör me....
jo samma här, bara skojjar lite me digWargen skrev:Det var ett jävla klagande...aldrig hört talas om att Yamaha = kvalite? Det har jag hört många säga.
Men Honda är också väldigt kända för bra kvalite. Bara det att ja har retat dem ja övningskör me....
NSR_MAN skrev:jo samma här, bara skojjar lite me digdu e en ass goo liten pöjk
![]()
![]()
Svenssson skrev:Måste bara fråga lite grejer ang. ditt projekt prulle.
"* fixa en 32 mm förgasare (den billigaste som finns skitsamma vad den är till dock gärna mikuni kopia för munstykenas skull)"
-Du kör väl för guds skull inte med orginalmunstycke i en 32mm fugge?
"*Plasta nya kåpor. I antingen filt eller glasfiber. Kommer att lägga över ett svart färgat gelcoat lager."
-Varför inte lacka dom du har bara![]()
"*Byta hjul hus plasten mot plexi."
-Why? Syns knappt, dyrt, och extremt svårt att få det att passa...
Var bara tvungen att klaga lite![]()
skulle vilja se när en moped kör om en rd som går som den ska.............prulle skrev:Ja å alla retas med dig. Far hade en rd den va öhh, sämst? Blev omkörd av en moppe.. Kan bero på att den stått i typ 20 i ett dammigt potatis lager. Så de va duktigt med skit i förgasaren.
Snowman89 skrev:skulle vilja se när en moped kör om en rd som går som den ska.............![]()
den ända skillnaden jag kan komma på är ju att crm har snedskurna växellåds drev, men annars så ska den väl vara rätt lik dtn (årsmod 91)
då har du inte sett min kdx smprulle skrev:Ja tack dock 250. kdx 125 vägghojen är inte mkt att hänga i granen.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |