Lou siffer
officiellt lammkött
asskicker89 skrev:då har du inte sett min kdx smden är grymt snygg..
Bild tack. Måste dock säga att den orginal ser för jävlig ut.
Den är nästa helt identisk med crm:en!prulle skrev:Bild tack. Måste dock säga att den orginal ser för jävlig ut.
Lundgren skrev:Den är nästa helt identisk med crm:en!
dom kanske är för stora? förminska dem i paintasskicker89 skrev:wtf..det går ju inte att ladda upp bilderna..det är ju rätt format..och jag gör ju rätt..eller inte
ok ska testa..thxNSR_MAN skrev:dom kanske är för stora? förminska dem i paint![]()
asskicker89 skrev:ok ska testa..thx
Ja annars går ni ju bara in på hans sida så har han den som bild. Ganska säker på att det är hans.prulle skrev:640*480 och 144 kb är gränserna.
Lundgren skrev:Ja annars går ni ju bara in på hans sida så har han den som bild. Ganska säker på att det är hans.
Varför köpte du en Crm om du tycker allt är så fult på denprulle skrev:Ful ram (som säkert är ihopskruvad och inte svetsad), för små kylarvingar, fult bakparti. Med andra ord, den ser ut som en crm.![]()
Svenssson skrev:Varför köpte du en Crm om du tycker allt är så fult på den![]()
NSR_MAN skrev:hur går det nu?vill se bilder på vad du har gjort
![]()
prulle skrev:Som sagt wargen tjata på att jag skulle göra tråden nu trots att den kommer upp om typ en månad.
NSR_MAN skrev:........ surt
![]()
prulle skrev:Som sagt wargen tjata på att jag skulle göra tråden nu trots att den kommer upp om typ en månad.
Jag kan faktiskt hålla med om att den är ful orginal..bilden blir så jävla liten..så gå in på www.kawa125.com och gå in påprulle skrev:Bild tack. Måste dock säga att den orginal ser för jävlig ut.
Hittar inte "la galerie photos"......?asskicker89 skrev:Jag kan faktiskt hålla med om att den är ful orginal..bilden blir så jävla liten..så gå in på www.kawa125.com och gå in på
La galerie photos >
Les motos des visiteurs..
och på sida 6 finns min med en fin v70 sport edition i bakgrunden![]()
iof är den bilden ganska gammal...nu har jag mini-blinkers, stålomspunnet, den uber stora stänk lappen är borta och fälgarna är polerade som satan..![]()
sry om det tog lite tid
'zpeppy skrev:Hittar inte "la galerie photos"......?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |