Forsberg skrev:Hoppas att anledningen till att jag inte fått något PM/mail är att du redan skrivit upp dig på någon av listorna som ligger ute!
Iaf en av 4 jag pratade med igår blev såpass nyfiken att han skrev i tråden
BTW snygg avatar kungen
Forsberg skrev:Hoppas att anledningen till att jag inte fått något PM/mail är att du redan skrivit upp dig på någon av listorna som ligger ute!
Bonjin skrev:Iaf en av 4 jag pratade med igår blev såpass nyfiken att han skrev i tråden
Tack, känns jättekul att det händer lite.. Nu kanske vi snart, med lite hjälp, kan börja planera på allvar.. Förhoppningsvis fler som hakar på oxå när det blir lite mer konkret..Yasha skrev:Härligt!!! Vad ni jobbar bra!
Tack för info! känns som att jobba för en fortbildningsidé lokalt, ligger ganska rätt i tiden //MatsGalne Dansken skrev:SMC´s årsmöte är i Uppsala om 2 vckor. Hela fredagen har vi körning och därmed typ dema av Rörken för alla SMCs medlem från hela Sverige.
Det kommer vara Rörken personale på plats - som kan svara på frågor etc..
Kolla här texten från SMC´s nya Avsiktsförklaring;
2006: Vidareutbildning av befintliga instruktörer med tyngdpunkt på pedagogik och psykologi, fler
instruktörer, cirka 50 stycken, utbildas. 30 heldagskurser kommer att erbjudas med i snitt 50 deltagare
på varje, det vill säga 1500 deltagare. Till detta kommer kvällskurserna på Rörken som beräknas nå
500 deltagare. Alla olika utbildningskoncept sprids under året till län och klubbar inom SMC. LÄNK NB: Länken är faktisk till VV´s website vart MC Ola finns!
See you...
B 12 skrev:SMC styrelsen Gävleborg har beslutat att backa upp idén. Nästa steg blir stud.besök på Rörken med SMC Gävleborg styrelsefolk.. Förhoppningsvis tar vi inom snar framtid kontakt med SMK Gävle för ett snack om tillgång till kartbanan..
Ja ingen är undantagen, även polisen som var där i kväll var tvugna att sitta ner och lyssna en stund.MrRoadSnail skrev:All heder till er!
Givetvis måste de köra på Rörken. Hur är det, måste de gå teorin även om de är med i SMC?
FixatLucky Luke skrev:B 12 din PM-inbox är full.
ja usch ja!Lucky Luke skrev:Ja ingen är undantagen, även polisen som var där i kväll var tvugna att sitta ner och lyssna en stund.
Lucky Luke skrev:Ja ingen är undantagen, även polisen som var där i kväll var tvugna att sitta ner och lyssna en stund.
Forsberg skrev:ALLA som är intresserade ska skicka PM/mail till mig för att dessa ska räknas med. Detta för att göra det så enkelt som möjligt att samla ihop alla namn när det blir dags...
Husabrud skrev:...om man redan skrivit på ett sånt dära riktigt papper, måste man skicka ett pm till dig iaf?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|